קורס יועץ משכנתאות מחיר

בכל שנה בישראל הבנקים מעניקים הלוואות מסוג משכנתא לעשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. היקף המשכנתאות השנתי מגיע לסכומים של עד חמישים מיליארד ש"ח. המשכנתא  הממוצעת במשק היא שמונה מאות אלף ש"ח. 

בשנתיים האחרונות אנשים פחדו לקנות דירות ולעשות צעדים כלכליים משמעותיים, אבל השוק מתאושש במהרה והדרישה לקניית דירות נמצאת שוב במגמת עלייה. בשביל לקחת משכנתא צריך להכיר את כל סוגי המשכנתאות הנמצאות כיום בשוק. בנוסף לכך, צריך לדעת לעומק איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים ואיך להגיש את הבקשה לבנקים. יועצי משכנתאות הם אנשי מקצוע שתפקידם לעזור ללקוחות לנסח את הבקשות, ולקבל את התנאים הטובים ביותר בשוק. היועצים עובדים במסגרת הבנקים או בחברה מתאימה. חלק מהיועצים עובדים כעצמאים, יועצים בלתי

קורס יועץ משכנתאות מחירתלויים המספקים שירות אובייקטיבי ללקוח. 

המחיר עבור קורס יועץ משכנתאות מחזיר את עצמו במהרה לאחר סיום הלימודים. השכר החודשי מתחיל בשמונת אלפים ש"ח לחודש ומטפס בהדרגה. כיום אחד התפקידים החשובים ביותר הוא יועץ משכנתאות אובייקטיבי בלתי תלוי הנותן ללקוחות שירות אישי ומקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן. אצלנו במכללת אורין שפלטר תקבלו את כל הכלים הנדרשים למתן ייעוץ מקיף ללקוחות. 

ייעוץ משכנתאות, קהל יעד והכשרה מעשית לעבודה

קהל היעד שלנו עבור קורס השקעות הם כל מי שמעוניינים לעבוד בתחום. הקורס שלנו מתאים גם עבור מתווכי נדל"ן, משקיעים יזמים המעוניינים להרחיב את תווך אפשרויות ההשקעה שלהם ולמצוא מקורות מימון נוספים. אנחנו פונים לאנשים שרוצים לעבוד כיועצים או מלווי תיקים ולאנשים שרוצים לרכוש ידע מקיף בתחום לשם התפתחות מקצועית בתחומים אחרים. בנוסף לכך הקורס שלנו מתאים עבור יועצים לכלכלת המשפחה ואנשי מקצוע נוספים המעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן