קורס יועץ משכנתאות עלות

לפני לקיחת משכנתא, ישנם שלושה פרמטרים חשובים ביותר שעל הלקוחות לקחת בחשבון. הפרמטר הראשון הוא אחוז המימון. זהו הפרמטר החשוב ביותר הקובע את התנאים שתקבלו מן הבנקים. ככל שאחוז המימון גבוה יותר, הריבית על ההלוואה תהיה גבוהה יותר. עד 45% זאת מדרגת אחוז מימון מעולה בה תקבלו את התנאים האידיאליים להלוואה. הפרמטר השני קשור לחוזק הפיננסי שלכם, כמה אתם מרוויחים, מה מקום העבודה שלכם, כמה ילדים יש לכם, האם יש לכם הלוואות נוספות ועוד פרמטרים נוספים הקשורים לחוזק הכלכלי. חוזק כלכלי יציב ומוערך על ידי הבנקים, ישפר עבורכם בצורה משמעותית את ההלוואה. הפרמטר האחרון הוא כושר המיקוח שלכם, כאן נכנס לתמונה יועץ משכנתאות מיומן שיכול לנהל עבורכם את המשא ומתן מול הבנקים.

קורס יועץ משכנתאות עלות

 יועצים בעלי יכולת שכנוע גדולה, יכולים לחסוך עבור הלקוחות בתשלומים משמעותיים על הלוואת המשכנתא. לכן, במהלך ההכשרה של יועצי משכנתאות במכללות השונות, לימודי משא ומתן הם בראש הרשימה. כיום לימודי ייעוץ משכנתאות הם כרטיס כניסה לעבודה בתחום והעלות של הקורס משתנה בהתאם להכשרה של המכללה. 

הכשרה מעשית בייעוץ משכנתאות

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מספקים לכם רישיון יועץ משכנתאות תעודת בוגר בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי כולל אישור להגשת בקשות מול הבנקים. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו מכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אתם מקבלים אצלנו הכשרה מעשית לעבודה כיועצי משכנתאות. אחד הדברים המרכזיים ביותר בתוכנית הלימודים היא פגישת הייעוץ בבנק. במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ בפועל באחד הבנקים. הלימודים אצלנו מתקיימים במתכונת של פגישות שבועיות. סך הכל חמישה עשר מפגשים בני שלוש וחצי שעות אקדמיות למפגש. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן