קורס יועץ משכנתאות

שואלים את עצמכם איפה כדאי ללמוד ייעוץ משכנתאות? אנחנו ממליצים לכם על הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לכם להשתלב בעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. במהלך הלימודים תרכשו כלים פרקטיים לניהול המשא ומתן מול הבנקים, ובניית תמהיל משכנתא עבור הלקוחות שלכם. במהלך הלימודים נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונלמד על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמסלולים. במהלך ההכשרה בתחום אתם זכאים למפגש בזמן אמת עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ.

מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות? הגעתם אל המקום המתאים! קורס ייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר הוא הכתובת הטובה ביותר לעניין.

עבור מי מתאים קורס ייעוץ משכנתאות?

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי, המחפשים אחר הכנסה נוספת. הקורס מתאים עבור סוכני ביטוח ויועצי מס ואנשי מקצוע נוספים, המחפשים אחר דרכים יצירתיות להגדלת מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים גם עבור כל אחד ואחת מכם, המעוניין לעבוד בתחום כשכיר, במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

קורס יועץ משכנתאות
כמה זמן נמשכים לימודי יעוץ משכנתאות?

לימודי ייעוץ משכנתאות נמשכים ארבעה חודשים בלבד! הלימודים כוללים חמישה עשר שיעורים של ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע באמצעות סימולציות ותרגולים רבים וחישובים מתאימים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. לאחר סיום הלימודים ומעבר בהצלחה של כל חובות הקורס תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

איך נרשמים ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן