קורס יועץ משכנתא

קורס יועץ משכנתא מיועד עבור אלו מכם שמעוניינים לעזור ללקוחות להגשים את החלום לקניית דירה. העבודה כיועצי משכנתאות דורשת הבנה מעמיקה בכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לידע משפטי נדרש בנוגע לחוקים ולרגולציות בתחום והבנה בתחום הנדל"ן. יועצי משכנתאות צריכים גם להבין לעומק את כל תחום המיסוי על משכנתאות. היועצים חייבים לדעת איך להתאים את המשכנתא ללקוח בצורה מושלמת. 

אנחנו מלמדים את הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות בצורה מיוחדת המשלבת בין הצד התיאורטי למעשי. במהלך ההתנסות נלמד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, נעבור על כל העניינים המשפטיים ונלמד את כל הנדרש בשביל להתמקצע בתחום. במהלך הלימודי יועץ משכנתאות נתנסה בעבודה עם מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, בנוסף לפגישת ייעוץ עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים המובילים בארץ. 

קורס יועץ משכנתא

קורס ייעוץ משכנתאות מכשירים אתכם לעבודה כיועצי משכנתאות במסגרת הבנקים, בחברה פרטית או כיועצים עצמאיים. במהלך הלימודים שירותי הייעוץ שלנו עומדים כולם לרשותכם. יועצי הלימודים של המכללה עוזרים לכם לאורך כל הדרך ותוכלו תמיד לפנות אליהם בנוגע לכל שאלה.

ייעוץ משכנתאות, הדרך הבטוחה לרכישת דירה

ייעוץ משכנתאות הוא הדרך הבטוחה לרכישת דירה. אבל לא כל אחד המכריז על עצמו כעל יועץ משכנתאות באמת מסוגל לספק את הסחורה. לכן לימודים במכללה מוכרת היא הדרך לעשות זאת בצורה מתאימה. הלימודים מכשירים אתכם לעבודה ומקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

. בסיום הלימודים אתם מקבלים מאיתנו תעודת סיום קורס ואישור להגיש בקשות לבנקים. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי ובתחום המשכנתאות. הלימודים אצלנו במכללה פותחים עבורכם דלת לעבודה כיועצי משכנתאות מובילים בבנקים, בחברות פרטיות או כעצמאים. 

פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה לצורך הרשמה לסמסטר הבא, אל תפספסו הזדמנות לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה! 

דילוג לתוכן