קורס יועץ משכנתא

קורס יועץ משכנתא, מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר. כל זוג צעיר שלוקח משכנתא, חייב להיעזר ביועצים מקצועיים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את הבקשה לבנקים, ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, היועצים יכולים לחסוך סכומים משמעותיים בתשלומי הריבית, על מסלולי המשכנתאות השונות. יועצי משכנתא חייבים להכיר את כל העדכונים של השנים האחרונות, ואת כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. הם חייבים לדעת מהם החוקים והרגולציות בתחום ומהם האפשרויות הריאליות עבור הלקוח. בקורס משכנתאות תוכלו להכיר את כל הפרטים ולמצוא את המידע הדרוש לכם.

הלימודים בתחום משלבים בין ידע מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן לבין שירות לקוחות. בסופו של יום אתם עובדים עם לקוחות שצריכים את העזרה שלכם. במידה ותעניקו להם שירות מכל הלב, הם יישארו אתכם למשך שנים רבות. רבים מהלקוחות מבצעים עדכונים במשכנתא במהלך השנים, כולל מחזור משכנתא ושינוי מסלולים. לכן העזרה שלכם נחוצה עבורם לטווח ארוך, ולא רק באופן חד פעמי. 

קורס יועץ משכנתא

לימודי ייעוץ משכנתא, תנאי קבלה וקהל יעד

עבור לימודי ייעוץ משכנתא אין תנאי קבלה מיוחדים. הקורס מיועד עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום. במסגרת העבודה תוכלו לעבוד כשכירים בבנקים או במוסד פיננסי מתאים או לפתוח עסק ולעבוד כעצמאים. בתחום המשכנתאות אין רגולציה. אבל יש חשיבות עליונה ללימודים במכללה מוכרת. בסיום הלימודים אתם יכולים לעבור את המבחן לשכת יועצי המשכנתאות ואנחנו מעניקים לכם תעודת בוגר של הקורס שלנו. התעודה שלנו היא כרטיס כניסה לעבודה. 

הקורס שלנו מתאים גם עבור עצמאים שרוצים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. בקורסים שלנו לומדים סוכני ביטוח משקיעים ויזמים בתחום הנדל"ן, ועוד אנשי מקצוע נוספים המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. 

רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן