קורס יועץ פנסיוני עלות

ייעוץ פנסיוני נלמד במסגרת הביטוח הפנסיוני. במהלך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד. חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. היועצים הפנסיוניים בדומה ליועצי השקעות עובדים במסגרת הבנקים. אבל ניתן כמובן לעבוד כיועצים עצמאים בלתי תלויים. 

קורס יועץ פנסיוני עלות

קורס יסודות הביטוח מכין אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה תקבלו את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של המבחנים. העלות של הקורסים שלנו מחזירה את עצמה במהרה לאחר סיום הלימודים. בהתאם לכך, לאחר סיום המסלול וכל המבחנים הנדרשים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. 

אחד הדברים הכי משמעותיים אצלנו במכללה, הוא להתאים את הלימודים לסטודנט. במהלך לימודי יועץ פנסיוני אתם תמיד יכולים לפנות אלינו בנוגע לשאלות מקצועיות ותהיות בנוגע לעתיד. היועצים שלנו עובדים אתכם מהרגע הראשון, בשביל לעזור לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם. 

יועצים פנסיוניים

התפקיד של היועצים הוא לעזור ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם, קופות גמל, קרנות השתלמות וכל הביטוחים הנדרשים. היועצים יכולים לחסוך עבור הלקוחות תשלומים חודשיים מיותרים על מסלולים לא אפקטיביים. בנוסף לכך, הם עוזרים להם לחסוך בתשלומי המיסים על ניהול כספי הפיצויים. 

השכר ההתחלתי של היועצים הוא בין 7000 ש"ח ל-9000 ש"ח לאחר שלוש שנים בלבד השכר יכול להגיע ל-15,000 ש"ח. יועצים פנסיוניים עצמאים יכולים במשך השנים לרכוש קהל לקוחות יציב והכנסה קבועה, בסופו של יום השמיים הם הגבול מבחינת השכר העתידי. 

בנוסף לעבודה כיועצים פנסיוניים, האופציה לעבוד כמשווקים או סוכני ביטוח פתוחה בפניכם. בכל מקרה בו אתם מתלבטים מהו המסלול המקצועי המתאים עבורכם, אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם יועצי המכללה.

דילוג לתוכן