קורס יועץ פנסיוני תנאי קבלה

יועצים פנסיוניים, עוזרים ללקוחות לנהל את כל כספי הפנסיה והפיצויים. הפקדות קבועות לחיסכון הפנסיוני, עוזרות למבוטחים לצאת בכבוד לגמלאות. בעקבות ריבוי המסלולים, והמורכבות הביורוקרטית של כל ניהול הכספים, רבים מהעמיתים פונים לייעוץ מקצועי. ניהול נכון של כל כספי הפנסיה והפיצויים, עוזר ללקוחות לשמור על רמת חיים גבוהה, להגן על הכנסת המשפחה ולדאוג ליקרים להם מכל. לימודי גמר פנסיוני נכללים בתכנית הלימודים לקבלת רישיון פנסיוני ותפקידים נוספים בתחום. נושא זה מהווה בסיס לידע שתרכשו במהלך הלימודים.

בהתאם לביקוש הרב ליועצים מובילים בשוק העבודה, אנחנו משיקים כבר שנים רבות, קורס יועץ פנסיוני. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה, והוא מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום. כמו כן, הקורסים שלנו מתאימים במיוחד לאנשים העובדים במסגרת הבנקים, ומעוניינים לעבוד כיועצים פנסיוניים. הקורס מתאים גם לאנשים שעובדים בסוכנויות ביטוח, ורוצים להתקדם בתחום. למשל אנשים שעובדים כרפרנט לביטוח פנסיוני ורוצים להתקדם לתפקיד של יועצים.

יועצים ומשווקים פנסיונים


אנחנו מכשירים את הסטודנטים שלנו בשני מסלולים נפרדים. מסלול הייעוץ ומסלול השיווק. תוכלו כמובן לשלב בין שני המסלולים. במסלול הייעוץ, אנחנו מכשירים יועצים אובייקטיבים למתן שירות מקצועי ללקוחות בתחום הפנסיוני. לימודי ייעוץ פנסיוני הופכים למבוקשים יותר משנה לשנה ובמכללה שלנו אנו מכשירים מאות יועצים כאלו מידי שנה. בתחום השיווק, מדובר במכירה של פוליסות ביטוח פנסיוני למבוטחים. המשווק הוא איש מכירות שעובד במסגרת חברה או כעצמאי. כמובן שגם משווקים פועלים לטובת הלקוח, ומציעים לו את הפוליסות והביטוחים הנדרשים. אבל בניגוד ליועץ, למשווק יש אינטרס למכור את הפוליסות ולגבות את העמלות על העסקה. בכל מקרה אתה מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה שיש לכם בנוגע לבחירת המסלול המתאים.
במכללת שלנו, אנחנו מכשירים יועצים ומשווקים פנסיוניים המשתלבים ישירות במעגל העבודה. 90% מהסטודנטים שלנו מוצאים פרנסה בסיום הלימודים. אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך, עד למציאת מקום העבודה המתאים עבורכם. בעזרת פורטל המשרות שלנו, אתם מקבלים יתרון משמעותי, על פני יועצים ומשווקים אחרים.  

דילוג לתוכן