קורס יועצים פנסיוניים

יציאה לגמלאות היא תהליך כלכלי שדורש המון זמן ומחשבה. על הפורשים לתכנן בצורה מדויקת את משיכת הכספים ואת היתרה החודשית הרצויה. בהתאם לכך יש לתכנן את כלכלת המשפחה ולדאוג לענייני השעה ותוכניות לעתיד. רבים מהפורשים מעוניינים לאחר שנים של עבודה להגשים חלומות ישנים. לנסוע לטיול במקומות נבחרים לבלות זמן עם המשפחה והחברים.

כספי הפנסיה ופיצויים הם תעודת הביטחון של העובד ובאמצעות תכנון נכון ניתן לנצל אותם כהלכה. בהתאם לכך ייעוץ פנסיוני עוזר ללקוחות לחסוך סכומים משמעותיים על תשלומי המיסים ולתכנן את העתיד בהצלחה. קורס יועצים פנסיוניים מכשיר אנשי מקצוע מעולים לעבודה בתחום. לימודי סוכן ביטוח פנסיוני מייעץ ללקוחות לא רק בענייני פנסיה ומיסים. היועצים מתמחים באובדן כושר עבודה, ביטוחי חיים, קופות גמל ותאונות אישיות.

קורס יועצים פנסיוניים

רישיון שיווק פנסיוני לימודים

רישיון שיווק פנסיוני כולל 6 בחינות מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. בנוסף לכך יש לעבור התמחות בת חצי שנה. בשלב הראשון של הלימודים הסטודנטים צריכים לעבור 4 בחינות יסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון ויסודות הביטוח. בסיום בחינות המעבר יש לעבור 2 בחינות גמר נוספות. בסיום הבחינות וההתמחות הסטודנטים מקבלים תעודת רישיון פנסיוני. אחד הדברים המרכזיים אצלנו במכללה הוא עזרה לבוגרים במציאת עבודה. אצלנו הלימודים לא מסתיימים עם מתן התעודה.

לאחר סיום הלימודים יש לנו פורטל משרות מיוחד עבור הסטודנטים והבוגרים. הקמנו מחלקת השמה המתמחה באיתור משרות מובילות. אצלנו כל הבוגרים משתלבים בסוף במעגל העבודה. אפשרויות התעסוקה בסיום הקורס הם חברות ביטוח וסוכנויות קטנות וגדולות. בהתאם לכך כל בוגר מוצא בסופו של יום את המשרה המתאימה עבורו. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר עם יועצת הלימודים שלנו.  אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן