קורס יועצי משכנתאות באינטרנט

קורס יועצי משכנתאות מכין אתכם בצורה מלאה למתן שירות ללקוחות בתחום. בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית בפנייה ליועצים מקצועיים לפני הגשת הבקשה לבנקים. כמו כן יועצי משכנתאות בונים עבור הלקוחות שלהם את תמהיל המשכנתא המתאים, וחוסכים עבורם בעלויות על תשלומי מיסים מיותרים. זהו אחד התפקידים המאתגרים ביותר והמתגמלים ביותר בשוק העבודה. 

סטודנטים רבים המעוניינים ללמוד את התחום, מתלבטים האם כדאי להם לקחת קורס מקצועי. אחד מהחששות של התלמידים הוא עלות ההכשרה, חשוב לציין שלקורס יועץ משכנתאות מחיר נוח ומשתלם לכל כיס. חלקם חושבים לקחת קורס יועצי משכנתאות באינטרנט או במכללה מוכרת עם תעודה בסיום הלימודים. 

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול במיוחד עבורכם, עם תעודה בסיום הקורס בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי. יש לנו מסלול לימודים בשעות הערב עבור אנשים עובדים, ומסלול לימודים מקוון עבור סטודנטים שאינם יכולים להתפנות ללימודים בתחום. הקורסים המקוונים שלנו אינם מתקיימים מדי סמסטר, לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל יועצי הלימודים שלנו, לפני קבלת כל החלטה בנוגע לרישום. כמו כן היועצים שלנו יעזרו לכם לתכנן את הלימודים בצורה נכונה והם תמיד לשירותכם לאורך כל הדרך. 

קורס יועצי משכנתאות באינטרנט

תכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות

תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות כוללת את כל החומר הנדרש בשביל לעבוד בתחום. במהלך הלימודים נלמד על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל שיעורי הריביות. כמו כן נלמד על הקריטריונים לקבלת אשראי, על מדד המחירים לצרכן ומדד תשומת הבנייה, על מחזור משכנתא ועל נושאים רבים נוספים. במהלך הקורס נתנסה בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות, ונתלווה לפגישת ייעוץ בבנק. 

אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא. בין אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על הקורס או בין אם אתם רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום לצורך הרשמה, אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן