קורס יועצי משכנתאות בצפון אונליין

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות ובעיקר לזוגות צעירים, באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. רכישת דירה בישראל היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי, במיוחד בכל הנוגע להתנהלות מול הבנקים. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים את יכולת ההחזר הפיננסי שלו בהתאם לכל הפרמטרים הנדרשים, תלושי משכורת, הכנסות ממקור אחר, הוצאות חודשיות ועתידיות וכל פרמטר אחר כנדרש. המטרה של היועצים היא לנסח עבור הבנקים בקשה מנומקת היטב ולבנות תמהיל משכנתא מותאם ללקוח. בהתאם לכך, על היועצים להיות בקיאים בכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועליהם להיות מסוגלים לבצע את כל החישובים הנדרשים עבור התהליך.

יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ במסגרת קורסי הכשרה לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד של קורס משכנתאות אונליין, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם ניסיון של שנים רבות בהכשרת סטודנטים במגוון רחב של תחומים, משכנתאות, ביטוח, נדל"ן ותחומים נוספים.

קורס יועצי משכנתאות אונליין

מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות

מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות בנוי משלושה חלקים, בחלק הראשון נעבור אתכם על כל התיאוריה ועל כל מערכת המושגים הנדרשים לעבודה בתחום. בחלק השני נסקור את כל המסלולים ונעבור על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. בחלקו השלישי של קורס לימודי ייעוץ משכנתאות נעבור מתיאוריה למעשה ונתנסה בפועל בחישובים מתאימים, ונבנה ביחד תמהיל משכנתא עבור לקוחות פוטנציאלים.

המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות שבאים מן השטח. בהתאם לכך, הקורס שלנו מעניק לכם כלים מעשיים ומכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן