קורס יועצי משכנתאות מה לומדים?

מדי שנה עשרות אלפי אנשים בישראל לוקחים משכנתא לקניית דירה. בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה על הלווים להכיר לעומק את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, הם צריכים להיות בקיאים בכל החישובים הנדרשים. אדם שאין לו ידע מקצועי בנושא, לא יכול לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורו בעצמו. לצורך כך, ישנם יועצי משכנתאות מומחים העובדים במסגרת הבנקים או כעצמאים והם אלו המעניקים ללקוח את השירות הנדרש בשביל להגיש בקשה מנומקת עבור הבנקים.

בקורס יועצי משכנתאות אתם לומדים איך לנסח את הבקשות עבור הבנקים ואיך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל מסגרות האשראי המתאימות לצורך ההלוואה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס ייעוץ משכנתאות און ליין מקיף בתחום המועבר בצורה פרונטלית או דיגיטלית, המכשיר אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שעברו הכשרה להוראה אצלנו במכללה.

קורס יועצי משכנתאות מה לומדים?

עבור מי מיועד הקורס בייעוץ משכנתאות?

קורס יועץ משכנתא במכללת אורין שפלטר מיועד עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום, אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים לצורך הלימודים. בסיום הלימודים תקבלו תעודת סיום קורס שתאפשר לכם להשתלב בצורה מהירה במעגל העבודה. העבודה כיועצי משכנתאות היא במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, בעתיד תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים ולפתוח עסק פרטי. הלימודים מתאימים גם עבור אנשי מקצוע מתחום הביטוח ובתחום הפנסיוני, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של קורס לרכישת מקצוע? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן