קורס יועצי משכנתאות מחירים

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנהל את המשא ומתן מול הבנקים. היועצים מנסחים את ההצעה עבור הבנק, ומבצעים את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוח. התפקיד של היועצים הוא להשיג עבור הלקוחות את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. 

היועצים עובדים ביחד עם הלקוח למען טובתו האישית. המטרה שלהם היא לחסוך עבור הלקוחות בתשלומים החודשיים, ולאפשר להם משכנתא בתנאים שהם יכולים לעמוד בהם. לקוחות רבים רוצים לקצר את תקופת התשלומים של ההלוואה, ועל היועץ לבדוק שהם לא לוקחים סיכונים מיותרים. בהתאם לכך, היועצים מבצעים בדיקה מקיפה של כל ההכנסות של הלקוחות ושל אפשרויות הפרנסה שלהם, כיום ובעתיד לבוא. הם עוברים אתם על כל התוכניות לעתיד כולל הרחבת המשפחה ובודקים האם המשכנתא שהם רוצים לקחת מותאמת לצרכים שלהם. 

ס יועצי משכנתאות מחירים

יועצי משכנתאות מובילים למדו במכללות מוכרות ברחבי הארץ. במהלך לימודי ייעוץ משכנתאות הם רכשו את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות עבור אנשים שרוצים להתמקצע בתחום. המסלול שלנו אינו עסק יקר ובסיום הלימודים אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו למצוא עבודה. הרוב המוחלט של הסטודנטים שלומדים אצלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במהלך ההכשרה שלנו בייעוץ משכנתאות אנחנו עוברים אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך אנחנו מאמינים בלימוד מעשי המכשיר אתכם לעבודה בתחום. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ עם יועץ משכנתאות בכיר באחד הבנקים. במהלך הקורס יועץ משכנתאות תתנסו גם בחישובים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן