קורס יזמות נדל"ן אונליין

קורס יזמות נדל"ן אונליין זאת ההזדמנות שלכם להיכנס לעולם השקעות הנדל"ן בזמן קצר בלבד, מהבית! הקורסים המקוונים שלנו עולים מדרגה, והם מספקים עבורכם את כל הנדרש בשביל להתמקצע בתחום. בהתאם לכך, המערך המקוון הפך בשנים האחרונות למשוכלל ביותר, עם אפשרות לסימולציות ולימוד אינטראקטיבי בכיתה המקוונת, ומעקב אחר התקדמות הסטודנטים בכל שלב נתון.

הקורס שלנו ביזמות נדל"ן אונליין מתאים עבור כל אחד מכם שרוצה ללמוד את עולם הנדל"ן בצורה מקיפה ופרקטית מהיסוד. במהלך קורס השקעות בשוק ההון נעבור אתכם על כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק ונלמד לעומק את כל המונחים הרלוונטיים לעולם הנדל"ן. המטרה שלנו היא לאפשר לכל אחד מכם למצוא את אפיקיי ההשקעה ההולמים ביותר את הצרכים שלו. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בהשקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס יזמות נדל"ן אונליין

לימודים והכשרה מעשית במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולי לימודים והכשרות מעשיות במגוון רחב של תחומים. אנחנו מכינים סטודנטים לכל מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. לצורך ההכשרה אתם נדרשים לעשות שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, אנחנו מלמדים קורסי הכנה עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. בנוסף למסלולים ארוכי טווח יש לנו קורסים והכשרות קצרות במשכנתאות ונדל"ן ובתחומים רבים נוספים.

מתלבטים במה לבחור? רוצים לקבל מידע נוסף על כל הקורסים שאנחנו מלמדים אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן