קורס ייעוץ השקעות אונליין

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, ואין להם זיקה למוצרים עליהם הם ממליצים. היועצים נדרשים לעבור הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך, והתמחות של חצי שנה. התפקיד של היועצים הוא לתת שירות מותאם ללקוח, בכל הנוגע לתיקי ההשקעות שלו. היועצים אינם רשאים לבצע כל פעילות בחשבון הלקוח ללא אישורו.

יועצי השקעות נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך, בנוסף למבחן מקצועי אחד במקצועית א'. במכללה שלנו יש לנו קורס לימודי ביטוח וייעוץ השקעות הכנה עבור כל אחד מהמבחנים הנדרשים, שמכינים אתכם בצורה מלאה לכל מבחן.

בנוסף למסלול בייעוץ השקעות, תוכלו לעבור הכשרה בשיווק או בניהול תיקים. שיווק השקעות דורש את אותה הכשרה כמו ייעוץ השקעות. בנוסף להתמחות מתאימה בתחום של חצי שנה. משווקי השקעות עובדים בעיקר בבתי השקעות והם משווקים את המוצרים של מקום עבודתם ליועצים או ללקוחות עצמם. מנהלי תיקי השקעות נדרשים לעשות מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב' וסטאז' של תשעה חודשים, מנהלי השקעות עובדים בבנקים, בבתי השקעות, בחברות ביטוח או כעצמאים והם רשאים לפעול בחשבון הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם בשמו.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מאפשרים לכם לעשות את הקורסים בצורה מקוונת ולחסוך זמן יקר. לימודים אונליין מתאימים במיוחד עבור אנשים עסוקים שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה.

קורס ייעוץ השקעות אונליין
רישיון פנסיוני בתוספת של שני קורסים נוספים בלבד

במידה ותרצו לעשות גם רישיון פנסיוני, בנוסף להכשרה כיועצי השקעות משווקים או מנהלי תיקים, תצטרכו לעשות רק שני מבחנים נוספים וסטאז' נוסף של חצי שנה. השילוב המנצח בין רישיון פנסיוני לרישיון מתאים בשוק ההון, מאפשר לכם לכם להגדיל בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן