קורס ייעוץ השקעות תנאי קבלה

יועצי השקעות נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם המדינה. על מנת לעבוד בייעוץ ושיווק השקעות עליכם לעבור חמישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ומבחן מקצועי נוסף.

כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. המסלול עבור ניהול תיקים דורש מבחן מקצועי נוסף וסטאז' של תשעה חודשים.

יועצי השקעות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, והם מספקים שירות אובייקטיבי ללקוח. היועצים עוזרים ללקוחות להבין את תיק ההשקעות שברשותם על מנת לקבל החלטות מושכלות בתחום. שיווק השקעות הוא תחום שונה לחלוטין, משווק השקעות מציע ללקוחותיו הפרטיים או ליועצי השקעות את המוצרים של מקום העבודה שלהם. מנהלי תיקים נושאים באחריות גדולה יותר, והם יכולים לבצע פעולות בתיק ההשקעות של הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם בשמו.

לימודי ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. מסלול הלימודים שלנו הוא בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות והוא נמשך כשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המכללה שלנו מעניקה לסטודנטים הכשרה מקיפה על ידי טובי המרצים בתחום, מרצי המכללה ומרצים מן החוץ שבאים מן השטח.

קורס ייעוץ השקעות תנאי קבלה
מהו השכר הממוצע של יועצי השקעות?

יועצי השקעות עובדים בעיקר כשכירים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ליועצים אין זיקה למוצרים עליהם הם ממליצים והם מספקים מידע אובייקטיבי ללקוח. היועצים זקוקים לאישור הלקוח בכל הנוגע לביצוע פעולות בחשבון.

השכר של יועצי השקעות משתנה כמובן בהתאם למקום התעסוקה. השכר ההתחלתי הוא בהתאם למקובל במשק, כאשר בכל שנה השכר יכול לעלות בהדרגה. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי, עם תנאי עבודה מעולים ואפשרות להתקדמות לאורך השנים.

איך נרשמים ללימודים?

רוצים להירשם ללימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר, אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן