קורס ייעוץ השקעות

יועצי השקעות מייעצים לאנשים פרטיים, בנוגע לאפיקי השקעה מתאימים עבורם. התפקיד שלהם הוא לאתר את ההשקעות הרלוונטיות ללקוח, בהתאם לתקציב, להעדפות האישיות ולאופי שלו כמשקיע. על היועצים להיות בקיאים במצב השוק העדכני, ולספק ללקוח מידע מדויק.

יועץ השקעות הוא איש מקצוע אובייקטיבי, התפקיד שלו הוא לעזור ללקוח לבחור נכון את מוצרי ההשקעה המתאימים עבורו. היועצים עובדים כעצמאים או במסגרת בתי השקעות והבנקים, ואין להם זיקה למוצרים פיננסיים שעליהם הם ממליצים ללקוח. 

המכללות השונות ברחבי הארץ מלמדות קורסים שמכשירים אתכם למבחנים הנדרשים. בהתאם לכך, קורס ניהול תיקי השקעות הוא שם כולל להכשרה מקיפה עבור מבחני הרשות לניירות ערך. במהלך הקורס תקבלו את כל הכלים למעבר בהצלחה של המבחנים ואת ההכנה הנדרשת בשביל הסטאז'. 

קורס ייעוץ השקעות

הכשרה כיועץ השקעות במכללת אורין שפלטר

בהתאם לחוק כיום, כל מי שרוצה לעסוק בתחום חייב לעבור הכשרה מתאימה. לימודים אונליין דורשים מעבר של מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך והתמחות של חצי שנה. מסלול הלימוד נמשך כשנתיים והוא כולל 555 שעות לימוד אקדמיות. לצורך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. ההכשרה בתחום דורשת היכרות עם כל החוקים המרכזיים ויכולת לעבוד מול לקוחות.

מכללת אורין שפלטר מכינה אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ועוזרת לכם בסיום קורס יועץ השקעות למצוא עבודה בתחום. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר בבחינות, ועם תוכנית לימודים מקיפה, הכוללת הכשרה מעשית לעבודה, באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים. בהתאם לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלמדו אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המסלול שלנו בייעוץ השקעות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן