קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי

מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות בזמן הפנוי שלכם? אם כן, אנחנו ממליצים לכם על קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי במכללת אורין שפלטר. הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניינים לרכוש מקצוע מכניס בארבעה חודשי לימוד משכנתאות בלבד. במהלך הלימודים נסקור את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, נתנסה בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ובדיקת זכאות ונבנה תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות. כמו כן, במהלך הקורס נלמד איך להגיש בקשה מנומקת עבור הבנקים המתאימה ליכולת ההחזר החודשי של הלקוח.

המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, כולם אנשי מקצוע שבאים מן השטח. במהלך הקורס תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ובסיומו מבחן סיום קורס. לאחר סיום כל החובות תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי
קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי, תנאי קבלה

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס פתוח עבור כל אחד מכם שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס, ולהתחיל לעבוד בתחום מייד עם סיום הלימודים. הקורס מתאים גם עבור עצמאים בתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להוסיף נדבך נוסף לעסק הפרטי. יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים אבל ניתן כמובן גם לעבוד כעצמאים.

יועצי משכנתאות הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה. כיום כל זוג צעיר וכל אדם שלוקח משכנתא נעזרים ביועצים מקצועיים בשביל לקבל החלטה בנושא. בהתאם לכך, עומדות בפניכם אפשרויות רבות לעבודה לאחר סיום הלימודים.

מעוניינים בפרטים נוספים?

מעוניינים לקבל מידע נוסף על קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך פגישת הייעוץ נפרוש בפניכם את תוכנית הלימודים המלאה ונעבור אתכם על אפשרויות התעסוקה המתאימות עבורכם בסיום הלימודים וההכשרה.

דילוג לתוכן