קורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט

בשנים האחרונות לימודים אונליין הפכו להיות הברירה המועדפת על סטודנטים רבים. במיוחד כאשר מדובר בלימודים מקצועיים, המיועדים עבור אנשים בשלבים שונים של החיים. אצלנו במכללה לומדים סטודנטים שעובדים במשרה מלאה, חלקם בעלי משפחות עם ילדים. הם לא יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים, והאופציה המקוונת מתאימה במיוחד עבורם. 

קורס משכנתאות באינטרנט, מאפשר לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית בתנאים מעולים עבורכם. המכללה שלנו מלמדת כבר שנים רבות, קורסים מקוונים במספר הולך וגדל של מקצועות. בשנתיים האחרונות בעת המשבר הנוכחי, הפכנו את הקורסים המקוונים שלנו לאופציה המועדפת. כיום תוכלו ללמוד את כל הנדרש מהבית בצורה יסודית ומעמיקה, כולל התנסות בעבודה תוך כדי לימודים באמצעות שיעורים אינטראקטיביים. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום, מאפשרת לנו להציע מגוון אופציות מקוונות, כולל לימודים בקצב האישי שלכם, בתוכנית מותאמת לסטודנט. 

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים המקוונים שלנו ועל איך זה עובד בפועל? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שלנו. תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון או לבוא לפגישת ייעוץ במכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט

מה לומדים בתוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות?

במהלך קורס ייעוץ משכנתאות, תלמדו כמובן על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. אצלנו תתנסו בפועל בעבודה באמצעות חישובים עם מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבורנו, הוא להקנות לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתלוו לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ, כך תוכלו להתנסות בפועל בעבודה תוך כדי ההכשרה. המרצים שלנו כולם אנשי מקצוע מעולים, שעובדים בתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים, מעניקים לכל סטודנט הכשרה מקצועית מקיפה. 

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן