קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה

קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה מטעם מכללת אורין שפלטר, מזמין את תושבי הצפון להצטרף אלינו לאחד הקורסים המבוקשים ביותר במכללה. ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות למקצוע מבוקש. זוגות צעירים רבים המעוניינים לרכוש נכס, מתקשים לנסח בעצמם את הבקשה לבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם. הידע הנדרש בכל מסלולי המשכנתא ובכל התנאים הדרושים לקבלת ההלוואה, דורש היכרות מעמיקה עם התחום. בהתאם לכך, היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשות לבנקים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. 

במכללה שלנו אנחנו שמים דגש מיוחד על התקשורת עם לקוחות ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה. המטרה שלנו היא שבסופם של לימודים ייעוץ משכנתאות תוכלו להשתלב באחד המוסדות הפיננסיים המובילים או לפתוח עסק כעצמאים. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ללא תנאים מקדימים, כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה

לימודים והכשרה לעבודה במכללת אורין שפלטר

אחד הדגשים הכי מרכזיים אצלנו במכללה, הוא השילוב בין הפן התיאורטי למעשי. אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו ידע מקיף בכל נושא המשכנתאות ובנושאים רבים נוספים. אצלנו תלמדו על כלכלת המשפחה ועל כל נושא המיסוי על משכנתאות. בנוסף לכך נלמד על סוגיות משפטיות הקשורות לתחום ונעמיק בכל נושא הנדל"ן הרלוונטי לעניין. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע נרחב ככל האפשר, שיעזור לכם להתמודד עם כל סיטואציה בעבודה. כמו כן, אנחנו שמים דגש משמעותי על הצד הפרקטי של המקצוע ובמהלך קורס השקעות תתלוו בפועל לפגישת ייעוץ באחד הבנקים המובילים בארץ. במכללת אורין שפלטר אתם נהנים משני העולמות, התיאורטי והמעשי, ולומדים איך לשלב ביניהם בצורה הטובה ביותר שניתן. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן