קורס ייעוץ משכנתאות בצפון

יועץ משכנתאות משמש כמתווך בין הלקוח לגוף הפיננסי בקבלת הלוואת משכנתא. הוא מעריך את הלווה, בוחר את תכנית המשכנתא האופטימלית ומלווה את הלקוח עד להשלמת העסקה. יועץ משכנתאות צריך להיות מודע לכל ההצעות של הבנקים, להכיר את נבכי מדיניות האשראי של ארגונים שונים, וגם לעזור בהשלמת המסמכים החסרים. כדי לעבוד במקצוע, יש צורך להכיר היטב את המסגרת המשפטית ובחקיקה הנוכחית המסדירה את תחום ההלוואות, להכיר את מאפייני היווצרותו של שוק הנדל"ן, להיות מסוגל לחשב תשלומים וריביות ועוד. לכן חשוב על כל יועץ לעבור הכשרה ולקבל ידע רלוונטי דרך קורס יועץ משכנתאות בחיפה.

קורס ייעוץ משכנתאות בצפון

יועץ משכנתאות מייצג את האינטרסים של לקוחותיו מול הבנק ומלווה את כל תהליך הטיפול בעסקת הלוואה. תפקידי יועץ משכנתאות שסיים בהצלחה קורס ייעוץ משכנתאות בצפון כוללים:
ניתוח מסמכים ופרופיל אשראי של הלקוח
מעקב אחר הצעות של מוסדות אשראי
בחירת תוכנית המשכנתא האופטימלית
חישוב התשלומים החודשיים והעלות הסופית של ההלוואה
הכנת סט מסמכים לכריתת הסכם הלוואה
תמיכה וייעוץ ללקוחות
בפגישה הראשונית עם הלקוח, המומחה בודק את עמידתו בדרישות הבנקאיות שנקבעו ומעריך את האפשרות לקבל הלוואה. בהתבסס על הנתונים הזמינים, הוא בוחר תוכנית הלוואות ואוסף רשימה של מסמכים הדרושים לעיבוד עסקה וכריתת הסכם.
יועצי משכנתאות מבוקשים בארגוני בנקאות ואשראי, בסוכנויות תיווך וכן חברות מתמחות. בנוסף, יועץ יכול לעבוד כמומחה עצמאי. השכר הכולל של יועץ משכנתאות אשר קיבל הסמכה מעמיקה דרך קורס ייעוץ משכנתאות בצפון , יכול להיות מורכב ממשכורת וריבית מהעסקה. עבור כל עסקה שהושלמה, מומחה מקבל אחוזים מעלות ההלוואה. לפיכך, ההכנסה תלויה לא רק בכישורים, אלא גם במספר ובהיקף העסקאות.
במסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות של מכללת אורין שפלטר תוכלו לקבל מקצוע של יעוץ משכנתאות, אם מערכת למידה מקוונת המאפשרת לכם לחזור על כל החומר הנלמד גם מהבית. אתם תלמדו עם טובי המרצים ותרכשו את הידע העדכני ביותר בתחום.

דילוג לתוכן