קורס ייעוץ משכנתאות המלצות

בחירת קורס יועץ משכנתאות צריכה להתבצע על פי שני פרמטרים מרכזיים, הצד התיאורטי, והצד המעשי. בהתאם לכך, קורסים בתחום חייבים להכיל את שניהם, בשביל לספק עבורכם הכשרה מלאה לעבודה עם לקוחות. כאשר אתם בוחרים לימודי ייעוץ משכנתאות, הדבר הראשון שעליכם לבדוק לעומק, הוא כמובן את הסילבוס של התוכנית. אך מעבר לכך ישנם פרמטרים חשובים לא פחות, כגון התנסות מעשית בעבודה תוך כדי הלימודים. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות, המקיף את כל הידע הנדרש לעבודה. במהלך ההכשרה תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים בשוק, תרכשו ידע במיסוי משכנתאות, ידע משפטי וידע בנדל"ן, ועוד נושאים רבים נוספים. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים בצד המעשי של המקצוע ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. במהלך ההכשרה תתנסו בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, ותתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. במכללה שלנו מלמדים טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מהשטח. 

קורס יועץ משכנתאות מומלץ

ייעוץ משכנתאות, אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים

ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בנוסף לכך, תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים. לומדים אצלנו אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. אך כמובן, שהקורס שלנו פתוח עבור כל מי שרוצה לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, ולהתחיל לעבוד מייד עם סיום הלימודים. 

במהלך הקורס שלנו אנחנו עוזרים להכין את עצמכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, הבוגרים שלנו מקבלים אישור להגיש בקשות מול הבנקים והדרכה בנוגע לכל המסמכים הנדרשים להתחלת עבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה. 

דילוג לתוכן