קורס ייעוץ משכנתאות השוואת מחירים

ייעוץ משכנתאות עוזר ללקוחות להגיש את הבקשה לבנקים, ולקבל עבורה את התנאים הטובים ביותר. במהלך השנים לקיחת משכנתא הפכה לאופציה המועדפת על משפחות וזוגות צעירים. השכירות בישראל אינה תחת פיקוח, בעלי הדירה יכולים להעלות את המחיר מדי שנה. לכן, רבים מעדיפים לשלם תשלום חודשי לבנקים ולקנות את הדירה. הדבר החשוב ביותר לפני שעושים צעד בכיוון, הוא כמובן לקחת הלוואה שהלקוח יכול לעמוד בה. 

קורס ייעוץ משכנתאות השוואת מחירים

היועצים עובדים ביחד עם הלקוח למען טובתו האישית. ביחד הם מתכננים את ההחזרים החודשיים ומנסים לחסוך בתשלומי המיסים הנדרשים. היועצים הם מומחים למיסוי ולמשכנתאות והם יודעים איך לבנות תמהיל משכנתא מדויק עבור הלקוח. יועצי משכנתאות בקיאים בכל הפרמטרים הנדרשים כולל אחוז המימון הנדרש, בשביל לקבל תנאים טובים עבור ההלוואה.

 יועצי משכנתא לומדים כיום את התחום במכללות השונות ברחבי הארץ. למרות היעדר הרגולציה בתחום, הדרך הטובה ביותר היא לעבור הכשרה מקצועית במכללה מוסמכת. כאשר משווים מחירים בין הקורסים השונים, חייבים גם לקחת בחשבון מה אתם מקבלים מכל מכללה בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות. אצלנו במכללת אורין שפלטר, תקבלו תעודה משולבת בייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי ואישור להגיש בקשות מול הבנקים. 

לימודי ייעוץ משכנתאות, מידע רלוונטי והרשמה ללימודים

הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות מנוהל ומפוקח על ידי התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. במהלך הקורס הסטודנטים שלנו מתלווים לפגישת ייעוץ בבנק בזמן אמת. המוטו שלנו הוא לימוד מעשי מכוון לעבודה בפועל. בהתאם לכך, פגישת הייעוץ היא חלק מרכזי בתוכנית הלימודים ואנחנו מכינים אתכם אליה בצורה מלאה. הקורס מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים בני שלוש וחצי שעות כל אחד, סה"כ חמישים ושתיים שעות אקדמיות. את תחילת תהליך ההרשמה ללימודים ניתן לבצע אצל יועצי המכללה שלנו. קבעו אתם פגישה עוד היום והבטיחו את מקומכם לסמסטר הבא. 

דילוג לתוכן