קורס ייעוץ משכנתאות חוות דעת

קורס ייעוץ משכנתאות, מכין אתכם בצורה יסודית לעבודה באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. במהלך הלימודים במכללה, תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בבניית תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות שלכם. המטרה שלנו היא שתוכלו להתאים בצורה מושלמת את המשכנתא לכל לקוח פוטנציאלי.

כאשר אתם בוחרים קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ או כל קורס אחר אצלנו במכללה, אתם יכולים לדעת בוודאות שבסיום הלימודים תוכלו ישירות לעבוד בתחום. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע מתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים שבאים מהשטח. כל החומר התיאורטי והפרקטי שאותו תרכשו במהלך הקורס שלנו ישרת אתכם הלכה למעשה בעזרה ללקוחות.

קורס ייעוץ משכנתאות חוות דעת

מהו ייעוץ משכנתאות?

ייעוץ משכנתאות עוזר לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה, להגשים את החלום לקניית דירה. היועצים יושבים ביחד עם בני הזוג ועוברים על כל מאזן ההוצאות וההכנסות שלהם. בהתאם לכך, הם מנסחים את הבקשה למשכנתא עבור הבנקים ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים. המטרה של היועץ היא לבנות תמהיל מותאם לכלכלת המשפחה ויכולת ההחזר של הלקוחות. במהלך הקורס שלנו נתנסה בכל החישובים הנדרשים, ונקנה לכם כלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה בעבודה. בנוסף לכך, במהלך הלימודים תתלוו בפועל למפגש בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והביטוח, עם קורסים מומלצים לעבודה מעולים בכל התחומים המבוקשים ביותר בארץ. הלימודים במכללה מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, והם מקנים לכם תעודת סיום קורס מטעם המכללה. לימודי ייעוץ משכנתאות היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ללא כל תנאי קבלה מיוחדים, ולהשתלב במהרה במעגל התעסוקה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן