קורס ייעוץ משכנתאות כמה זמן?

ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות, לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את ההצעה מול הבנקים, ובונים עבורם תמהיל משכנתא מתאים. היועצים חייבים להכיר לעומק את כל מסלולי המשכנתא ואת כל הריביות על התוכניות השונות, ועליהם להיות מסוגלים להתאים את המשכנתא לכלכלת המשפחה. מסלולי הלימוד השונים ברחבי הארץ, מציעים עבור הסטודנטים הכשרה מקיפה בתחום והכנה מעשית לעבודה, והם לוקחים כמה חודשים בלבד.

קורס יועץ משכנתאות און ליין שלנו במכללת אורין שפלטר מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. בסיום הקורס תדרשו לעבור בחינה ולהגיש עבודת סיכום, ולאחר סיום ההכשרה תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מטעם המכללה. תוכנית הלימודים המקיפה, מכינה אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, בעלי תעודה שסיימו את ההכשרה שלנו, זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים, בשביל ללמוד הלכה למעשה כיצד הדברים מתבצעים בפועל.

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם לאורך כל הדרך, אנחנו עושים את המיטב בשביל לענות על כל שאלה שיש לכם בנוגע ללימודים ואפשרויות התעסוקה בתחום, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת. במהלך לימודים אונליין נעבור אתכם כל האופציות העומדות לפניכם, ונראה איזה כיוון מקצועי מתאים ביותר עבורכם.

קורס ייעוץ משכנתאות כמה זמן?
עבודה כיועצי משכנתאות

עבודה כיועצי משכנתאות מתבצעת במסגרת הבנקים או לאחר רכישת הנסיון המתאים, אך ניתן לעבוד גם כעצמאים. ישנם יועצים שעובדים גם בחברות פרטיות ומציעים ללקוחות באיזה בנק כדאי להם להגיש את הבקשה. חלק מאנשי המקצוע בתחום הביטוח והפיננסים מחפשים בשנים האחרונות דרכים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה. בהתאם לכך, ייעוץ משכנתאות יכול בהחלט להיות תוספת מבורכת לעסק הפרטי, באמצעות הצעת שירות נוסף ללקוחות קיימים ומציאת לקוחות חדשים לבית העסק.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? מעוניינים לדעת מה עלות של קורס יועץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן