קורס ייעוץ משכנתאות לחרדים

בשנים האחרונות הציבור החרדי הצליח להשתלב במגוון רחב של מקצועות מבוקשים. אחד המקצועות החמים ביותר בשוק, ייעוץ משכנתאות, מאפשר לאנשים מהמגזר החרדי לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד עם לקוחות חרדים ועם הציבור הכללי, באחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק העבודה. 

קורס ייעוץ משכנתאות לחרדים, מאפשר לכם ללמוד את התחום בתנאים נוחים עבורכם ובהתאמה אישית לצרכים של המגזר. בנוסף לכך, אצלנו תרכשו כלים מעשיים בשביל לנתב את המשכנתא של הלקוחות שלכם אל התמהיל המתאים. 

תוכנית הלימודים המקיפה שלנו כוללת לימוד מעמיק של כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק המשכנתאות. כמו כן, אנחנו מתמקדים בכל הצד המעשי של עבודה עם לקוחות ועם הבנקים. אצלנו תלמדו איך לתת שירות אישי ברמה הכי גבוהה שניתן ואיך לנהל את המשא ומתן מול הבנקים. 

קורס ייעוץ משכנתאות לחרדים

קורס ייעוץ משכנתאות, תנאי קבלה והכשרה לעבודה

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בנוגע לקורס יועץ משכנתאות ירושלים, הוא שאין צורך בתנאי קבלה מיוחדים בשביל הלימודים ולאחריהם השמה. לכן, הוא מתאים במיוחד עבור הציבור החרדי שמעוניין לרכוש מקצוע ללא פסיכומטרי ותנאי קבלה נוקשים. במהלך הקורס, אנחנו מכשירים אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע, ומקנים לכם כלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה בעבודה. בהתאם לכך, תוך כדי הלימודים נתלווה לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים, ונתנסה בפועל בעבודה עם מחשבון משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. במהלך הלימודים נקיף את כל התחומים הרלוונטיים לתחום כולל נדל"ן והתנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים. כמו כן, נלמד את כל הסוגיות המשפטיות הנוגעות לתחום. 

המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים בתחום המשכנתאת ובתחומים משיקים, החולקים אתכם את הידע המקצועי העשיר שלהם. צוות ההוראה שלנו הוא הנכס המשמעותי ביותר של המכללה. 

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן