קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ

קורס ייעוץ משכנתאות אמור להקנות לסטודנטים ידע וכלים מעשיים לעבודה בתחום. קורס ייעוץ משכנתאות צריך להקיף את כל תחום המשכנתאות ותחומים רבים נוספים. תפקיד היועצים הוא ללוות את משק הבית למשכנתא המתאימה. בהתאם לכך, הם חייבים לדעת את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק ולבצע ניתוח של תמהיל המשכנתא האידאלי. 

היועצים עוזרים ללקוחות לבצע את הבחירה הנכונה מתוך 32 מסלולי המשכנתא הקיימים במשק, תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנדרשים. אחד הפרמטרים החשובים הוא כלכלת המשפחה וניתוח מדויק של יכולת ההחזר של הלווים. כאשר בוחרים קורס ייעוץ משכנתאות צריך לבדוק לעומק את תוכנית הלימודים ולראות מהי ההכשרה הפרקטית הניתנת על ידי המכללה. 

קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ

לימודי יועץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות. קורס השקעות שלנו משלב בצורה מדויקת בין הצד התיאורטי לפרקטי ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה בתחום. אצלנו תעברו מעין התמחות עם יועצים ומנהלי תיקים, ותתנסו בעבודה בפועל באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבוני בדיקת זכאות. בנוסף לכך, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. 

במהלך הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות, תכירו את כל תחום האשראי על משכנתאות ואת עולם הנדל"ן הרלוונטי לעניין. כמו כן, תרכשו כלים פרקטיים לזיהוי נכון של צורכי המשפחה, בשביל לבנות תמהיל משכנתא מותאם עבור הלווים. המטרה שלכם היא לאפשר ללווים לקבל את התנאים הטובים ביותר המתאימים עבור הצרכים שלהם, בהתאם ליכולת ההחזר החודשית של הלקוח. המטרה היא לבדוק שאכן הם יכולים לעמוד בגודל ההלוואה שהם מעוניינים לקחת על עצמם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אל תהססו, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו!

דילוג לתוכן