קורס ייעוץ משכנתאות מחירים

קורס ייעוץ משכנתאות מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד בתחום. במהלך הקורס נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונלמד הלכה למעשה איך בונים תמהיל משכנתא מתאים מותאם ללקוח. המטרה שלכם כיועצים היא לעזור ללקוחות לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים, ובשביל לעשות זאת אתם צריכים ידע מקצועי הכולל את כל התחומים הרלוונטיים עבור ייעוץ משכנתאות. בהתאם לכך, אנחנו מתמקדים במהלך הקורס בכל הנושא של כלכלת המשפחה, היבטים משפטיים הקשורים למשכנתאות, נדל"ן וכל תחום אחר רלוונטי לעניין. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים מעשי ועדכני, להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

קורס לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית ובהתאם לכך נקבע המחיר על הקורס. מעוניינים לקבל הצעת מחיר מלאה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות מחירים

אפשרויות תעסוקה בייעוץ משכנתאות

העבודה בייעוץ משכנתאות היא במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בנוסף לכך תוכלו תמיד לעבוד כעצמאים לאחר רכישת הניסיון המתאים. הלימודים מתאימים עבור כל אחד מכם המעוניין לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר של כמה חודשים בלבד. התחום משלב בין עבודה עם לקוחות לבין ייעוץ פיננסי והוא מאפשר לכם לעזור ללקוחות באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחיים. הלימודים מתאימים גם עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה. סוכני ביטוח רבים ואנשי מקצוע נוספים מוצאים את עצמם בשנים האחרונות עם עמלות שירדו בהדרגה והם מחפשים דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. לכן, הוספת נדבך נוסף לבית העסק יכולה לשנות עבורכם את התמונה כולה. הוספת ייעוץ משכנתאות מאפשרת לכם להציע שירות נוסף ללקוחות שלכם ולמצוא לקוחות חדשים לבית העסק.

דילוג לתוכן