קורס ייעוץ משכנתאות מחיר

קורס ייעוץ משכנתאות, מכין אתכם לאחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק העבודה. לקיחת משכנתא, מלווה כל אחד מאתנו במהלך החיים. בישראל כמעט כל זוג צעיר שמתחיל את דרכו, קונה דירה ולוקח משכנתא. רוב הדירות בישראל הן בבעלות הדיירים. במקומות שונים בעולם, כגון בגרמניה, שוק השכירויות הוא השוק המשמעותי. אבל בערים רבות בישראל המצב הוא הפוך. בירושלים ובתל אביב וגם בחיפה ישנו ביקוש לשכירות, בעקבות הסטודנטים הרבים בעיר והאוכלוסייה הצעירה. במקומות אחרים ברחבי הארץ, הרוב המוחלט של הדיירים הן בעלי הדירה. לכן השוק שלכם כיועצי משכנתא הוא עצום. 

אם תדעו איך לתת ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה, תוכלו בקלות לצבור לקוחות ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסה. כל אחד היה רוצה לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות, אך התשובה לכך היא אתם וכמה טובות היכולות והניסיון שצברתם במהלך הלימודים. הדבר המרכזי אצלנו בקורס, הוא התמקדות בנתינת שירות ללקוח. הלקוחות שלכם מעוניינים בקשר אנושי, מעבר לתקשורת המקצועית. אנחנו מאמינים שניתן ללמוד איך לנהל תקשורת עם לקוחות, באותה מידה שלומדים את רזי המקצוע. תמהיל משכנתא וחישוב הריביות השונות, זה עניין הכרחי. אך הכרחי לא פחות, לדעת איך לעבוד עם לקוחות. 

הליך קבלת משכנתא

הליך קבלת משכנתא, כולל קודם כל פנייה לבנק למשכנתאות. הבנקים למשכנתאות קיבלו אישור מטעם בנק ישראל, להעניק הלוואה לצורך קניית דירה. בנק למשכנתאות יכול להיות כל מוסד פיננסי שקיבל אישור. בנקים המתמחים במשכנתאות, בנקים מסחריים המעניקים הלוואות לצורך דירה כחלק מפעילותם הכלכלית וחברות ביטוח. ההחלטה הראשונה שעל הלקוחות לקבל, היא לאיזה  מוסד לפנות לשם קבלת ההלוואה. כבר כאן אתם כיועצים עוזרים להם לקבל את ההחלטה הנכונה.  הלקוחות יכולים לבחור האם לפנות ליועץ משכנתאות פרטי, או אחד שעובד כשכיר בחברה – בשני המקרים אתם אלו שתסייעו לו לעבור את התהליך בבטחה וביעילות מירבית. לאחר בחירת המוסד המלווה, יש להגיש את הבקשה ולקבל אישור מהבנק. הגשת הבקשה חייבת להיות מדויקת ומקצועית, אחרת הבנק לא יקבל את הדרישה. לכן הרוב המוחלט של הלקוחות, מתייעץ עם יועץ משכנתאות. ביחד הם בונים את תיק הבקשה ומגישים אותה לבנק.

דילוג לתוכן