קורס ייעוץ משכנתאות

קורס יועץ משכנתאות

אחד הרגעים המשמעותיים ביותר והגדולים ביותר בחייו של כל אדם בישראל, הוא הרגע בו אנחנו מחליטים לרכוש דירה.

 כיום, לא ניתן לקנות דירה בלי לקחת משכנתא. בהתאם לכך, בלי ייעוץ משכנתאות בנוגע לבניית תמהיל המשכנתא המתאים, קשה לקבל החלטות מתאימות בנידון.

רוב הזוגות הצעירים פונים כיום ליועצי משכנתאות מנוסים, לפני קבלת כל החלטה בנוגע למשכנתא. היועצים עוברים עם הלקוחות על כל מאזן ההוצאות וההכנסות שלהם, ומנסחים בהתאם לכך את הבקשות עבור הבנקים.

אצלנו באורין שפלטר ניתן ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות אונליין או במכללה.

קורס יועץ משכנתאות בחיפה מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום, ולעזור לזוגות צעירים ולקוחות אחרים להגשים את החלום לקניית דירה. היועצים מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך, ומשיגים עבורו את התנאים האידיאליים מהבנקים.

על מנת לעבוד כיועץ משכנתאות, צריך ידע מקיף בכל ההיבטיים הכלכליים של לקיחת משכנתא, בנוסף להבנה מעמיקה בתחום המשפט והמיסוי. לכן, כאשר מחפשים קורס מתאים, אתם צריכים לבדוק לעומק את הסילבוס של הקורס. עליכם לראות שאתם מקבלים הכשרה מקיפה בכל הרבדים הנדרשים לעבודה בתחום.

קורס ייעוץ משכנתאות
לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש. בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות תדרשו לעבור בחינה ולהגיש עבודה מסכמת, שלאחריה תקבלו תעודה מטעם המכללה. במהלך הלימודים אצלנו, אתם זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים ופגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. הקורס מתקיים הן במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, והוא מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן