קורס ייעוץ משכנתא מחיר

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה עבור הבנקים. היועצים בונים את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות, ומאפשרים להם להגשים את החלום לקניית דירה. ייעוץ משכנתאות נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. המחיר עבור הלימודים משתנה ממכללה למכללה בהתאם לתוכנית הלימודים וההכשרה. 

הלימודים בתחום במכללת אורין שפלטר, מעניקים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם כל סיטואציה בעבודה. בהתאם לכך, במהלך קורס ייעוץ משכנתא שלנו תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע, ולכן אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח. הלימודים אצלנו מתקיימים במכונת פרונטלית או דיגיטלית. בנוגע למחיר אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה, בשביל לקבל הצעת מחיר מדויקת. 

אנחנו מבטיחים לכם שבסיום הלימודים לאחר השתלבות בעבודה בתחום, תוכלו בקלות להחזיר את הסכום שהשקעתם. הרוב המוחלט של הסטודנטים הלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. 

יועץ משכנתאות לימודים מחיר

ייעוץ משכנתאות, אפשרויות עבודה בתחום

ייעוץ משכנתאות מיועד עבור כל מי שמעוניין לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ורואה את עצמו עובד בתחום. בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות באינטרנט תוכלו להשתלב בעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. תוכלו לעבוד כיועצים עצמאים אובייקטיבים, ולשרת את הלקוחות ללא תלות בבנקים. 

רבים מהסטודנטים שלנו הם אנשים שבאים מהתחום הפיננסי והפנסיוני שרוצים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלהם. ייעוץ משכנתאות מאפשר להם להגדיל את מעגל הלקוחות, לשמר לקוחות ישנים לאורך השנים ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסה. לומדים אצלנו סוכני ביטוח, יועצי מס ומומחים לכלכלת המשפחה ועוד אנשי מקצוע רבים נוספים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן