קורס ייעוץ משכנתא

בעולם המודרני של ישראל בשנת 2022 מכירות של דירות בשוק הנדל"ן נמצאות במגמת עלייה. גם לאחר המשבר הנוכחי, שוק הדירות שומר על יציבות וזוגות צעירים מחפשים אופציות לרכישת נכס, בפרויקטים שונים ברחבי הארץ. במדינות אחרות כגון גרמניה, ישנו פיקוח על מחירי השכירות וזכויות יסוד של הדיירים שאין להפר אותם. במדינת ישראל אין אפשרות לפקח על המחירים, והשכרת דירה היא עסק יקר ולא משתלם. לכן, זוגות רבים ואנשים בתחילת דרכם בחיים, מעדיפים לקנות דירות מאשר לשכור. כך הם מבטיחים לעצמם יציבות כלכלית לשנים ארוכות.

קורס ייעוץ משכנתא

תהליך רכישת הדירה מתבצע ברוב המקרים בעזרת יועצי משכנתאות. יועצים מקצועיים שלמדו את התחום באחד הקורסים המובילים במכללות ברחבי הארץ. אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס ייעוץ משכנתאות וגיוס אשראי, לטובת אנשים שמעוניינים לעבוד בתחום. בסיום לימודי יועץ משכנתאות תקבלו תעודה מהמכללה ואישור להגיש בקשות מול הבנקים. השם שלנו כמכללה פותח עבורכם דלתות לעבודה.

קורס ייעוץ משכנתאות הוא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע ולהתחיל לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.

לימודי ייעוץ משכנתאות, תנאי קבלה ומסלול לימודים

לימודי ייעוץ משכנתאות מקנים לכם את הכלים הנדרשים לתכנון פיננסי נכון של כלכלת המשפחה. בנוגע למשכנתאות, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את גודל התשלומים החודשיים לתקציב של כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, תלמדו אצלנו במכללת אורין שפלטר על כל המסלולים בשוק ועל כל האפשרויות לחסוך בתשלומי המיסים על המשכנתא. בנוסף לכך, אנחנו מעמיקים בכל הנושאים המשפטיים וכל ענייני הנדל"ן הקשורים לתחום.

במהלך הקורס נתנסה בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות ונתלווה לפגישה באחד מהבנקים עם יועץ משכנתאות בכיר. מסלול הלימודים שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אתם מוזמנים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא.

קורס ייעוץ משכנתא

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים? רוצים להירשם לסמסטר הבא? פנו אלינו
קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש בארבעה חודשי לימוד בלבד! במהלך הלימודים תרכשו ידע וכלים פרקטיים לבניית תמהיל משכנתא מתאים וניסוח הבקשות עבור הבנקים. הקורס מתקיים במתכונת של חמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תתנסו בפועל בעבודה באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. הקורס סוקר את כל הנושאים הרלוונטיים לעבודה כיועצי משכנתאות והוא מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. לאחר הלימודים תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, תמיד תוכלו לעבוד כעצמאים בתחום.

מהו התפקיד אותו ממלאים יועצי משכנתאות?

במהלך הקורס שלנו נתמקד במיוחד בהכשרה פרקטית לעבודה בתחום על ידי סימולציות, תרגולים ופגישה מעשית באחד הבנקים המובילים עם יועץ משכנתאות בכיר. כמו כן, תצטרכו לעשות עבודה מסכמת ולעבור מבחן סיום קורס. לאחר ההכשרה ומעבר בהצלחה של כל חובות הקורס, תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנהל את הבקשות מול הבנקים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. היועצים בונים עבור הלקוח תמהיל משכנתא מתאים ובודקים לעומק את יכולת ההחזר שלו. יועצי משכנתאות מקצועיים, יכולים לחסוך עבור הלקוחות שלהם עשרות אלפי שקלים בחשבון הסופי.

לימודים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית. אנחנו מלמדים עשרות קורסים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח, המשכנתאות, עולם הנדל"ן, שוק ההון ונושאים רבים נוספים. המכללה עובדת עם טובי המרצים בכל תחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתא? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם.
עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן