קורס ייעוץ פנסיוני און ליין

נכון להיום, יועצים פנסיוניים מיומנים נדרשים יותר מאי פעם. הסיבה לכך היא, כי יועץ פנסיוני מסייע ללקוחות לקבוע את יעדי הפנסיה שלהם, ולתכנן את הדרך המיטבית להשיגם. הם מספקים עבור הלקוחות מידע ותובנות חשובות על תוכניות הפנסיה השונות שזמינות עבורם. בנוסף לכך,

הם יכולים לעזור ללקוח להבין את ההבדלים בין המסלולים השונים, ולבחון אילו אפשרויות הן המתאימות ביותר עבורם.

יועץ פנסיוני עוזר ללקוח לקבוע את הסכומים הנדרשים לחיסכון בפנסיה באמצעות תוכנית חיסכון מתאימה להשגת היעדים של כלכלת המשפחה. מעבר לכך, יועץ פנסיוני מסייע ללקוחות לנהל את החסכונות הפנסיונית שלהם במהלך השנים הקרובות לפרישה. בהתאם לכך, הם עוברים על כל מסלולי הפנסיה שברשות הלקוח, בשביל לבדוק שהלקוח לא משלם כפל תשלומים על מסלולי פנסיה וחסכון שאינם רלוונטים עבורו.
קורס ייעוץ פנסיוני במחיר משתלם יכול להיות תחילתה של דרך מקצועית ותרומה חשובה לחברה. בקורס זה ילמדו המשתתפים על המרכיבים השונים של תוכניות פרישה וחיסכון, החוקים והתקנות הרלוונטיים. עלות הקורס משתנה בהתאם לרמת הלימודים ולמוסד הלימודים בו הוא מתקיים, אך ההשקעה בו משתלמת בסופו של דבר, כאשר המשתתף הופך ליועץ מוסמך המסייע ללקוחותיו להקים פרישה יעילה ומותאמת אישית.

קורס ייעוץ פנסיוני און ליין

קורס ייעוץ פנסיוני און ליין במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ייעוץ פנסיוני. מדובר בשישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים. המכללה עובדת עם צוות מרצים מהטובים ביותר בארץ. כל המרצים במכללה חייבים לעבור הכשרה מדוקדקת בתחום ההוראה. בנוסף לכך, קיימת מערכת משובים שעל פיה המרצים עוברים הערכה על בסיס קבוע.

ליווי אישי ותמיכה לכל אורך הדרך

מכללת אורין שפלטר, מעניקה לכל תלמידיה תמיכה מלאה וליווי צמוד לכל אורך הדרך. המחיר עבור לימודי יועץ פנסיוני מחזיר את עצמו במהירות, שכן מיד בתום הלימודים וההכשרה המעשית של חצי שנה, תוכלו להתחיל לעבוד ולהרוויח משכורת מכובדת.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על הקורסים שלנו? צרו קשר עוד היום עם היועצים של המכללה שישמחו לסייע לכם.

דילוג לתוכן