קורס ייעוץ פנסיוני בירושלים

מכללת אורין שפלטר פותחת קורס ייעוץ פנסיוני בירושלים עבור תושבי הסביבה. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום הפנסיוני והפיננסי. אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל הבחינות הדרושות, כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים. במהלך הלימודים נעבור אתכם על מאות מבחנים ונפתור אותם ביחד עם מרצי הקורס. כמו כן נתמקד בכל החומר הנדרש לבחינות ולמעבר בהצלחה יתרה של כל בחינה ובחינה. 

קורס ייעוץ פנסיוני בירושלים

לצורך הכשרת ייעוץ פנסיוני אתם צריכים לעבור ארבעה בחינות במקצועות היסוד ועוד שתי בחינות מקצועיות. הבחינות הן מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. כמו כן, יש לנו מרצים של המכללה שעובדים אתנו כבר שנים רבות. אנחנו עובדים אך רק עם מרצים שעברו את ההכשרה שלנו בהצלחה. אצלנו הדגש הוא על לימוד אישי בו כל סטודנט מקבל את ההדרכה המתאימה עבורו. במהלך הקורס אתם תמיד יכולים לפנות אל הצוות המקצועי שלנו בבקשת עזרה וייעוץ. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. 

הכשרה לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני

תחום הביטוח הפנסיוני כולל הכשרה מקיפה כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. המסלול שלנו שכולל קורס יסודות הביטוח מכין אתכם לעבודה בשלושת התחומים. לאחר מכן אתם בוחרים את המסלול המקצועי המתאים עבורכם. במהלך הסטאז' תוכלו לבחור את כיוון העבודה שנראה לכם הולם ביותר את הכישורים שלכם. היועצים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים, המייעצים ללקוחות בנוגע לתיק החסכונות הפנסיוניים שלהם. המשווקים מוכרים עבור הלקוחות פוליסות ביטוח, והסוכנים עובדים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות ומספקים עבורם שירות כולל ללקוחות. 

אתם מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ לפני ההרשמה ללימודים. במהלך הפגישה נעבור אתכם על כל אפשרויות העבודה בתחום ועל השכר הצפוי לכם. בנוסף לכך תקבלו לאחר הייעוץ את הסילבוס המלא של הקורס, ואת כל המידע הנדרש לצורך הרשמה ללימודים.

דילוג לתוכן