קורס ייעוץ פנסיוני חיפה

יעוץ פנסיוני עוזר ללקוחות לנהל את כל מוצרי החסכון הפנסיוני שברשותם. היועצים הפנסיוניים מייעצים ללקוח בנוגע למסלולי ההשקעה המומלצים עבורם לקראת היציאה לגמלאות. אבל, בניגוד למה שרבים נוטים לחשוב, מוטב להתחיל בייעוץ עוד בשלבים מוקדמים של הכניסה לשוק העבודה. על מנת לחסוך בצורה משמעותית עבור הפרישה, היועצים בודקים ביחד עם הלקוח מהם מסלולי החסכון האפקטיביים ביותר עבורו, וכיצד ניתן לחסוך בתשלומים החודשיים המופרשים לקרנות הפנסיה השונות. יועצי פנסיה אינם מורשים למכור מוצרים פנסיוניים ללקוחות, כל תפקידם הוא לייעץ להם בלבד בנוגע לתוכניות החיסכון השונות.

יועצים פנסיוניים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. היועצים צריכים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום. יש לנו מסלול מיוחד המתקיים באופן מקוון המתאים גם עבור תושבי העיר חיפה.

מחפשים קורס יועץ פנסיוני בצפון? המסלול המקוון שלנו יכול בהחלט להתאים עבורכם!

קורס ייעוץ פנסיוני חיפה
לימודי ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה והרשמה ללימודים

לימודי ייעוץ פנסיוני בחיפה מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הלימודים פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום. במסגרת הלימודים נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, ותוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על תרגול מעשי באמצעות סימולציות ופתרון של שאלות רבות ומבחנים לדוגמא. אתר התרגול העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ פנסיוני?

הגעתם להחלטה בנוגע לעתיד המקצועי שלכם כיועצים פנסיוניים? מעוניינים לגשת למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר? הירשמו עוד היום למסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני! התקשרו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן