קורס ייעוץ פנסיוני מחיר

תכנון פרישה הוא מהנושאים המורכבים ביותר בחיים האישיים של כל אחד מאתנו. מדובר בשינוי משמעותי, יציאה ממעגל העבודה ומעבר לשלב חדש בחיים. לאחר הפרישה נדרש זמן הסתגלות למציאות החדשה. בנוסף לכך, בזמן היציאה לגמלאות עולות המון שאלות בנוגע להמשך הדרך בחיים. אחת השאלות המרכזיות ביותר נוגעת לכספי החסכון הפנסיוני. רבים מהפורשים שואלים את עצמם האם לאחר שנים רבות של עבודה, התשלום החודשי אכן מספיק בשביל לחיות בכבוד. 

קורס ייעוץ פנסיוני מחיר

אופציות רבות עומדות לפני הפורשים בכל הנוגע לתכנון מס נכון ומשיכת כספי הפיצויים. מעבר לעניין האישי, העניין הבירוקרטי לא פחות חשוב. הפורשים צריכים לבדוק מהן האופציות הפיננסיות העומדות בפניהן ואיך הם יכולים לנצל אותן בצורה מקיסמאלית. אחת הדרכים היעילות לנהל את הכספים היא בעזרת ייעוץ מקצועי על ידי יועצים פנסיוניים מומחים למיסוי ופרישה. ביחד עם היועצים הלקוחות יכולים לקבל החלטות מושכלות בנוגע להתנהלות בעתיד ואופן משיכת הכספים. יועצים פנסיוניים עוברים הכשרה לעבודה בתחום. המחיר עבור ההכשרה משתנה בהתאם לצרכי הסטודנט ומספר המבחנים שעליו לעבור. 

הכשרה כיועצים פנסיוניים

היועצים הפנסיונים עוברים הכשרה מקיפה לעבודה, כולל הסמכה על ידי משרד האוצר. במהלך השנים התחום הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר במכללות ברחבי הארץ. המחיר עבור קורס ייעוץ פנסיוני משתנה בין מכללה למכללה ובהתאם לצרכים של הסטודנט. על הסטודנטים לעבור שישה מבחנים ולעשות סטאז' של חצי שנה. ישנם סטודנטים הפטורים מחלק מקורסי היסוד, בעקבות לימודים קודמים בתחום. לכן בכל מקרה נתון, כדאי לפנות ליועצי המכללה בשביל לקבל את ההחלטה המתאימה לפני ההרשמה ללימודים. 

אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו משיקים כבר שנים רבות מסלול מיוחד שכולל קורס יסודות הביטוח המכין אתכם למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי המכללה בשביל לקבל את הסילבוס המלא של התוכנית ולתכנן את מהלך הלימודים שלכם בתחום. 

     

 

דילוג לתוכן