קורס ייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ פנסיוני

לימודי ייעוץ פנסיוני מכינים אתכם בצורה מלאה, לכל המבחנים הנדרשים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

לימודי יועץ פנסיוני מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה, לכל אחד מהמבחנים הנדרשים עבור ההסמכה. ייעוץ ושיווק פנסיוני והכשרה עבור סוכני ביטוח, כוללים את אותם מבחנים והכשרה תיאורטית. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. השוני בין המסלולים הוא באופי הסטאז' המתאים עבור כל אחד מהמקצועות. לאחר ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה.

קורס ייעוץ פנסיוני

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

הלימודים במכללת אורין שפלטר מתקיימים במסגרת פרונטלית או דיגיטלית והם כוללים הכנה מקיפה למבחנים, ועזרה בסיום הלימודים במציאת עבודה בתחום. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים שבאים מן השטח ומקנים לכם את כל הידע המעשי הנדרש לעבודה.

בסיום לימודי ביטוח פנסיוני בצפון תוכלו לעבוד כמשווקים, יועצים או סוכני ביטוח. המשווקים עובדים במסגרת החברות והסוכנויות השונות, בשיווק של מוצרי ביטוח עבור היועצים ועבור לקוחות פרטיים ועסקיים. היועצים מספקים שירותי ייעוץ אובייקטיבי במסגרת הבנקים, וסוכני הביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות וסוכנויות. לימודי ביטוח מאפשרים לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מדובר בהכשרה שלוקחת בערך שנתיים ובסיומה תוכלו בקלות להשתלב במעגל התעסוקה.

לימודי ביטוח אלמנטרי

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור לימודי ביטוח אלמנטרי. ארבעת מבחני היסוד זהים עבור המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. השוני הוא בשני המבחנים המקצועיים הנדרשים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. סטודנטים המעוניינים בכך יכולים ללמוד במסלול משולב אלמנטרי ופנסיוני או להוסיף התמחות נוספת במהלך השנים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן