קורס יסודות הביטוח אונליין

קורס יסודות הביטוח, המוצע על ידי מכללת אורין שפלטר מכשיר את הבוגרים לעבוד בתור יועצים או משווקים פנסיוניים או בתור סוכני ביטוח אלמנטרי. משתתפי הקורס מקבלים הכשרה מקיפה בתחום, כולל הכנה מלאה למבחן מטעם משרד האוצר.

קורס ביטוח אלמנטרי מעניק בסיס איתן לכל אלה המעוניינים לצלול אל מעמקי עולם הביטוח. קורס יסודות הביטוח הוא אחד מששת הקורסים הנדרשים עבור הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. אנחנו מלמדים קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים.

מה היתרון של לימודים במכללה?

אחד היתרונות של הקורס המוצע על ידי המכללה הוא הפורמט המקוון. במילים אחרות, ניתן להשלים את הלימודים בצורה נוחה שתשתלב עם לוחות הזמנים העמוסים של כל תלמיד. במסגרת הקורס המקוון, המשתתפים מקבלים את כל החומר של לימודי יסודות הביטוח הדרוש להם על מנת להתכונן היטב למבחנים ולהצליח בהם. חשוב לציין, כי קורס יסודות הביטוח כרוך בלימוד עצמי מקוון, מה שמאפשר לתלמידים ללמוד בזמן הפנוי עבורם.

כמה זמן נמשך קורס יסודות הביטוח?

הקורס ביסודות הביטוח במכללה שלנו נמשך שלושה חודשים, והוא מהווה הכנה מעולה לקראת המבחנים של משרד האוצר. מבחן זה כולל 50 שאלות בסגנון אמריקאי, כאשר כל תשובה נכונה מזכה את הנבחן בשתי נקודות. ציון המעבר עומד כיום על 60 נקודות.

קורס יסודות הביטוח אונליין
לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

המציאות העכשווית משקפת צורך עז בסוכנים מעולים, שיוכלו לתת מענה הולם ללקוחות ברחבי המדינה. בנוסף לכך, בוגרי קורס סוכן ביטוח בחיפה שלנו מקבלים סיוע במציאת עבודה, מיד בתום לימודיהם ולאחר מילוי כל הדרישות.

מעוניינים לעבוד כסוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים? דברו עוד היום עם נציגי המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם בכל שעות הפעילות של המכללה.

דילוג לתוכן