קורס לרכישת מקצוע

מחפשים קורסים מבוקשים שיכינו אתכם בצורה מלאה לעבודה? במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים מקצועיים, המתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים! אנחנו עובדים עם מחלקת השמה שעוזרת לכם בסיום לימודים אונליין, למצוא עבודה בתחום.

המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית, ואנחנו מלמדים קורסים מקצועיים בביטוח ובמשכנתאות ובתחומים רבים נוספים. הקורסים שלנו מספקים עבורכם ידע תיאורטי מקיף, והכנה פרקטית לעבודה עם לקוחות בתחום.

קורסים והכשרות מעשיות במכללת אורין שפלטר

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורסים מומלצים לעבודה בתחום הביטוח עבור רפרנטים וחתמים, שלוקחים כמה חודשים בלבד. במסגרת ההכשרה תרכשו ידע פרקטי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום. חתמי ביטוח אלמנטרי עוסקים בכל הנושא של קשרי לקוחות, במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות. החתמים אחראים על אישור הפוליסות או דחייתם ועדכונן כראוי, בהתאם לדרישות חברת הביטוח. מדובר בתחום מבוקש מאוד ואנחנו עוזרים לכם באמצעות מחלקת ההשמה שלנו למצוא עבודה בתחום. רפרנטים בתחום הביטוח אחראים על כל העבודה המשרדית, והם חוליה חשובה בתפקוד התקין של כל סוכנות או חברת ביטוח.

אנחנו מלמדים במכללה קורס מקיף עבור יועצי משכנתאות המעוניינים לעבוד בתחום שנמשך ארבעה חודשים בלבד! קורס יועץ משכנתאות מומלץ מתקיים גם באופן מקוון, לטובת אלו מכם שעובדים במשרה מלאה.

קורס לרכישת מקצוע
מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? רוצים לקבל פרטים נוספים על כל הקורסים וההכשרות המעשיות שלנו? צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים של המכללה. במסגרת פגישת הייעוץ נעזור לכם למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם, ונתן לכם מידע מפורט על ההכשרה ועל אפשרויות התעסוקה והשכר, העומדים בפניכם לאחר סיום הלימודים.

דילוג לתוכן