קורס מזכירות ביטוח

מזכירות ביטוח היא כרטיס הכניסה שלכם לעולם הביטוח. מזכיר או מזכירת ביטוח הם חלק מרכזי בכל חברת ביטוח, בלעדיהם לא ניתן לנהל את ענייני המשרד באופן תקין. המזכירים אחראים על כל הניירת של הבניין, על תיקי הלקוחות ועל תחומי אחריות נוספים. בנוסף לכך, מזכירי ביטוח חייבים להכיר את כל התוכנות של המשרד במיוחד אלו הקשורות לעולם הביטוח. הייחודיות של התפקיד היא כמובן השילוב בין עבודה משרדית לעבודה עם לקוחות. השילוב בין השניים מאפשר לאנשים שעובדים בתחום ליהנות משני העולמות. מזכירי הביטוח הם החוליה המקשרת בין הסוכנים לבין הלקוחות, הם הפנים של בית העסק.

קורס מזכירות ביטוח

קורס מזכירות ביטוח מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות כולל ידע מקצועי נדרש לעבודה משרדית. הלימודים מתמקדים במיוחד בכל הנושא של תוכנות המחשב הנדרשות לעבודה בחברות ובסוכנויות השונות, כולל היכרות עם עולם הביטוח ועם כל הפוליסות הנמצאות כיום בשוק. במהלך קורס סוכן ביטוח תלמדו את כל מונחי היסוד בתחום, תלמדו על דיני ביטוח ועוד נושאים רבים נוספים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. 

לימודים נוספים בתחום הביטוח

בעולם הביטוח מחכים לכם תפקידים רבים שלא דורשים הכשרה ארוכת שנים, תוכלו ללמוד קורס חתם ביטוח או רפרנטים בתחום הביטוח ולהשתלב בקלות במעגל העבודה. תוכלו כמובן גם לעבור הכשרה מקיפה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים או פנסיוניים או כמשווקים ויועצים פנסיוניים. עולם הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי מספק עבודה לאלפי אנשים מדי שנה, והדרישה לעובדים מקצועיים בתחום בכל רבדי המקצוע נמצאת במגמת עלייה. במידה ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי ופנסיוני ועל המקצועות השונים בעולם הביטוח, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן