קורס מנהל תיקי השקעות

מנהלי תיקי השקעות מוסמכים לבצע פעולות בחשבון הלקוח, מתוקף יפוי כוח שניתן להם. מדובר באחד התפקידים המאתגרים ביותר, עם המון אחריות בנוגע לחסכונות הפיננסיים של הלקוחות. בהתאם לכך, לימודי ניהול תיקי השקעות בתחום דורשים הכשרה של שנתיים, במהלכם תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של תשעה חודשים. המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות עבור הלומדים קורסי הכנה מקצועיים למבחני הרשות לניירות ערך. הקורסים מאפשרים לסטודנטים להכין את עצמם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ומגדילים באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלהם.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסי הכנסה לכל המבחנים הנדרשים, כולל שירות מיוחד של עזרה מקצועית בהשתלבות במעגל העבודה. כל אחד מהקורסים שלנו עבור מנהלי תיקי השקעות בנוי בהתאם למתכונת המבחן, והוא מקנה לכם ידע נרחב וכלים מקצועיים לעבודה. המטרה שלנו היא לספק עבורכם את כל הידע המעשי הנדרש, בשביל להתחיל לעבוד בתחום מייד עם סיום לימודי ביטוח וייעוץ השקעות וסטאז'. לאחר סיום המסלול תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים, בבתי השקעות וחברות ביטוח או כעצמאים.

קורס מנהל תיקי השקעות
יועצי ומשווקי השקעות

המסלול שלנו בתחום שוק ההון מכין אתכם למבחנים הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות. היועצים והמשווקים נדרשים לעשות חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בנוגע לניהול תיקי ההשקעות שלהם, והמשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות בשיווק של מוצרים של מקום העבודה שלהם, לבעלי רשיון אחרים כגון יועצי השקעות או הלקוחות עצמם.

העבודה כמשווקים או כיועצים מאפשרת לכם להשתלב באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה, ללא צורך בתואר ראשון או בפסיכומטרי ועם הכשרה של שנה וחצי עד שנתיים בלבד.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן