קורס מניות ושוק ההון

קורס מניות ושוק ההון נועד עבור משקיעים בתחילת דרכם, המעוניינים לבנות תיק השקעות על בסיס ידע מקצועי. בנוסף לכך, הקורס פותח עבורכם דלת לעבודה כיועצי השקעות בעתיד. 

במהלך הקורס השקעות  שלנו במכללת אורין שפלטר, נעבור אתכם קודם כל על כל סוגי ההשקעות בשוק ההון. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע תיאורטי מקיף בכל הנוגע לעולם ההשקעות. כמו כן, אנחנו מתמקדים בצד המעשי של עולם ההשקעות. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מן החוץ שבאים מן השטח. זאת בנוסף למרצים של המכללה שלנו אתם אנחנו עובדים לאורך שנים רבות. השילוב המיוחד בין הצד התיאורטי למעשי הוא סימן ההיכר המובהק של המכללה והוא חלק מרכזי בהכשרה המקצועית שלנו בכל המקצועות שאנחנו מלמדים. 

קורס מניות ושוק ההון

שוק ההון, תוכנית לימודים וקהל יעד

במהלך הקורס על שוק ההון והשקעות אלטרנטיביות נלמד על כל המוצרים הנמצאים כיום בשוק. נתחיל את הקורס שוק ההון למתחילים עם סקירה כללית ואז נעבור ללימוד מעמיק יותר של מסחר במניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות. המטרה שלנו היא להקנות לסטודנטים שלנו ידע מקיף ככל שאפשר בנוסף להתמקדות ספציפית בנושאים חמים בשוק ההון. כמו כן, אנחנו משלבים במהלך הקורס את נושא ההשקעות האלטרנטיביות. בעולם ההשקעות של ימינו השקעות אלטרנטיביות במטבעות דיגיטליים, הלוואות P2P ועוד השקעות רבות נוספות הן אפיק השקעה רווחי ביותר אם יודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה.

מעוניינים להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה? רוצים לקבל את הסילבוס המלא ואת לוחות הזמנים לסמסטר הבא? אל תהססו, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. במהלך פגישת הייעוץ נעבור אתכם על תוכנית הלימודים ונבדוק ביחד מהם הצרכים שלכם כמשקיעים וכיצד ניתן לשלב אותם בצורה מלאה עם תוכנית הלימודים. המטרה שלנו היא שכל סטודנט יקבל יחס אישי בהתאם לאופי שלו כמשקיע.

דילוג לתוכן