קורס מסחר בבורסה

מסחר בבורסה דורש ידע מקדים והכנה מראש. בעזרת ההתקדמות המהירה של פלטפורמות ממוחשבות, אנשים רבים יכולים להשקיע היום בבורסה באופן עצמאי ללא עזרה של הבנקים ובתי ההשקעות. הפלטפורמות השונות מאפשרות לכל אחד מאתנו לנהל בעצמו את תיק ההשקעות שלו, ולבחור את מסלולי ההשקעה המתאימים ביותר עבור הצרכים שלו. אבל בשביל להשקיע בצורה נכונה, צריך לדעת מונחים בסיסיים בתחום ולהבין איך הדברים עובדים.

מסחר בורסה מאפשר לכם לקבל את כל הידע הנדרש בשביל להשקיע באופן עצמאי. הקורס מאפשר לכם לנהל בצורה נכונה את תיק ההשקעות שלכם. במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס מיוחד בתחום המכין אתכם להשקעות בשוק ההון והשקעות אלטרנטיביות. אנחנו סוקרים את כל סוגי ההשקעות הנמצאות כיום בשוק ומתמקדים גם באירועי חשובים בעולם הכלכלי שהשפיעו באופן עמוק על עולם ההשקעות. הידע התיאורטי הנרחב שתרכשו אצלנו בקורס, ישרת אתכם לאורך כל הדרך. בנוסף לכך, אנחנו מקנים לכם כלים מעשיים שיעזרו לכם לבנות תיק השקעות מותאם אישי מייד לאחר סיום הקורס השקעות בבורסה. 

קורס מסחר בבורסה

 בניית תיק השקעות מותאם אישית

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם ההשקעות הוא התאמת ההשקעה למשקיע. ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים וישנם משקיעים שרוצים ללכת על בטוח. בהתאם לכך בניית תיק השקעות דורשת שיקול דעת מעמיק בנוגע לפיזור הכספים ולסיכונים שאנחנו נוטלים על עצמנו. במהלך הקורס  בהשקעות בשוק ההון שלנו. אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. אחד הדגשים החשובים ביותר אצלנו הוא לימוד אישי בהתאמה לצרכים של כל סטודנט. בסיום הקורס אנחנו בטוחים שיהיו בידכם את כל הכלים הנדרשים לבניית תיק השקעות מותאם אישית. 

מעוניינים להירשם לסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן