קורס מקצוען פנסיוני

תוכניות הפנסיה הם העתיד שלנו. לכן חשוב ביותר לפני קבלת כל החלטה בתחום להתייעץ עם יועצים מומחים. כמו כן במהלך השנים חשוב להתעדכן בכל האפשרויות החדשות ובכל העדכונים בנוגע לחוקים. בהתאם לכך ייעוץ מקצועי מאפשר ללקוחות לתכנן בצורה מתאימה את כלכלת המשפחה. קורס מקצוען פנסיוני מכשיר יועצים מומחים לעבודה עם לקוחות. במכללת אורין שפלטר יש לנו שלושה מסלולים מרכזיים. ההכשרה שלנו מאפשרת לכם להתמקצע כיועצים פנסיוניים, משווקים או סוכני ביטוח. אשר בסופם כל סטודנט שהצליח לסיים את הלימודים בהצלחה ולעבור את הבחינה זכאי לקבלת רישיון פנסיוני.

הכשרה בלימודי ביטוח

יועצים פנסיוניים אינם מוכרים פוליסות ביטוח ללקוחות ואינם משווקים אותם. התפקיד שלהם הוא לספק ייעוץ אובייקטיבי, בנוגע לכל תוכניות הפנסיה והחיסכון של הלקוחות. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים. משווקים פנסיוניים עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. המשווקים נותנים מידע ללקוח ומתאימים את הפוליסה הנדרשת עבור הצרכים שלו. משווקים פנסיוניים חייבים להכיר את כל תוכניות הפנסיה בשוק כולל כל הביטוחים הנדרשים. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים בתחום. המטרה שלהם היא לדאוג ללקוחות למטריה הפנסיונית והביטוחית הטובה ביותר שניתן.

לימודי ביטוח דורשים מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בהתאם למסלול שנבחר. מכללת אורין שפלטר מכשירה מדי שנה עשרות אנשי מקצוע לעבודה עם לקוחות. כמו כן ברשותנו מספר גדול של משרות נחשקות במקומות המובילים ביותר בכל רחבי הארץ. הכשרת סוכן ביטוח פנסיוני במכללה מתבצעת בצורה מלאה ומקיפה תוך התנסות מעשית במהלך הלימודים. בסיום הלימודים לאחר סטאז' של חצי שנה אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו והייעוץ המקצועי עומדים לרשותכם בכל עת.

מעוניינים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם ביותר? רוצים להירשם כבר ללימודים בסמסטר הבא? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן