קורס משכנתאות עלות

קורס משכנתאות מכין אתכם לעבודה מקצועית בתחום. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל החלטה בנוגע למסלול המתאים עבורם. בהתאם לכך, מטרת הקורס היא להקנות לסטודנטים ידע וכלים מעשיים לבניית תמהיל המשכנתא האידאלי. אנחנו מקנים לכם ידע שיעזור לכם לכוון בהצלחה את משק הבית למשכנתא המתאימה עבורו. במהלך קורס משכנתאות במכללה, תרכשו ידע וכלים מעשיים שיעשירו אתכם ויכינו אתכם לבחינות לשם קבלת הרישיון. לשם כך, מתוך 32 המסלולים הקיימים בשוק, אתם צריכים להרכיב במלאכת מחשבת את התמהיל הנכון. לכן עליכם להכיר במדויק את היתרונות והחסרונות של כל מסלול. כמו כן עליכם לדעת איך לבצע את האינטגרציה המתאימה בין המסלולים השונים. כל זאת תוך כדי התחשבות בריביות, בצרכי משק הבית ושינויי החיים.

הייעוץ אינו חד פעמי, במהלך השנים רבים פונים מחדש אל היועצים לשם מחזור משכנתא ועדכונים נוספים. בהתאם לכך, הדבר החשוב ביותר הוא בניית קהל לקוחות נאמן לאורך השנים. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לבצע זאת בהצלחה יתרה. כמו כן נעזור לכם לבנות תיק לקוחות איכותי ונדריך אתכם באופן מעשי איך להתקדם בעבודה בתחום. אחד הדברים הכי חשובים עבורנו כמכללה היא ההצלחה של הסטודנטים שלנו. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים בכך שהרוב המוחלט של לומדי קורס המשכנתאות שלנו עובדים בפועל בתחום. 

ייעוץ משכנתאות,עלות הקורס מחזירה את עצמה במהרה

העלות של קורס משכנתאות מחזירה את עצמה מיידית עם תחילת העבודה. מדובר בקורס של 15 מפגשים בלבד שבסופו תשתלבו במהרה במעגל התעסוקה. לקורס יועץ משכנתאות מחיר משתנה בין מכללה למכללה ובהתאם למסלול הלימודים שבחרתם – פרונטלי או היברידי? בנוסף, אם אתם מחפשים מקצוע להתחיל בו את הקריירה שלכם, עם תנאי התחלה טובים ועם לימודים לא תובעניים במיוחד, זהו המקום עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה כבר בסמסטר הבא. הקורסים שלנו מתמלאים במהירות, לכן כל הקודם זוכה. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו להתחלת תהליך ההרשמה, וקבלת כל המידע הנדרש עבורכם עבור הלימודים.

דילוג לתוכן