קורס נדל"ן המלצות

גם לאחר המשבר של השנתיים וחצי האחרונות, שוק הנדל"ן הוא עדיין ערוץ ההשקעה הפופולרי ביותר. השוק נמצא במגמת התאוששות מהירה, ואופציות חדשות להשקעה צצות מדי יום. אבל בשביל להשקיע בצורה חכמה, צריך ידע בסיסי בכל סוג ההשקעות הנמצאות כיום בשוק, והבנה של כל הנושאים המשיקים לתחום. בנוסף לכך, אתם צריכים לדעת את הצד המשפטי של השקעות נדל"ן ואת כל אפשרויות המימון העומדות בפניכם. קורס נדל"ן חייב להיות מקיף ויסודי ולספק עבורכם את כל החומר התיאורטי הנדרש. בנוסף לכך, קורס השקעות בשוק ההון צריך להתמקד בצד המעשי של המקצוע, ולהקנות לכם סט כלים מעשי להשקעות בפועל. בדיוק את שני הדברים האלו אתם מקבלים אצלנו במכללת אורין שפלטר, בקורס השקעות נדל"ן.

קורס השקעות נדל"ן מתקיים ללא כל תנאי קבלה מיוחדים. כל מי שרוצה ללמוד את התחום לטובת הפיתוח המקצועי או הרחבת הידע האישי, מוזמן להצטרף אלינו אל תוכנית הלימודים. המסלול מתאים גם עבור אנשים שרוצים לעבוד כיזמי נדל"ן.

קורס נדל"ן המלצות

הכשרה בתחום הנדל"ן במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, אנחנו מלמדים מדי שנה מגוון קורסים בתחומי הנדל"ן, הביטוח, ההשקעות ובתחומים רבים נוספים. ההכשרה שלנו בתחום הנדל"ן כוללת את קורס השקעות אלטרנטיביות שאינו דורש הכשרה מיוחדת מטעם המדינה וקורסים המכינים אתכם לבחינות הסמכה. אחד הקורסים המרכזיים שלנו במכללה הוא קורס הכנה לבחינת ההסמכה בדיני מתווכים במקרקעין.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורסים שלנו בתחום הנדל"ן ובתחומים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן