קורס נדל"ן ויזמות

גם לאחר המשברים של השנים האחרונות והמשבר הנוכחי, השקעות נדל"ן הן עדיין אחד מערוצי ההשקעות הפופולריות ביותר בשוק.

מדובר בהשקעות יציבות יחסית אשר עוזרות לכם לייצר הכנסה פסיבית לאורך שנים רבות. במקום להפקיד את הכסף הפנוי שלכם בבנקים, אתם יכולים בקלות, בעזרת הידע המתאים, להשקיע אותו בנדל"ן. בדיוק בשביל זה אנחנו מלמדים קורס השקעות ויזמות נדל"ן אונליין, המקנה לכם את כל הרקע הבסיסי הנדרש להשקעות מניבות בתחום. המטרה שלנו היא לאפשר לכם להשקיע בצורה חכמה, לטובת פרויקט יזמי או השקעה פרקטית או על מנת לייעץ לאחרים.

בשביל להשקיע בנדל"ן צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה. עליכם להבין את כל הסיכונים הקיימים ברכישת נכסים, כולל התאמת הרכישה לאופי שלכם כמשקיעים. כמו כן, אתם צריכים להכיר את כל הסוגיות המשפטיות הקשורות לתחום, ואיך לנהל משא ומתן מול הבנקים על גובה המשכנתא ועל התנאים הנדרשים. בקורס השקעות נדל"ן מומלץ תלמדו בצורה יסודית על כל הנושאים הרלוונטיים לתחום ותרכשו כלים פרקטיים להשקעות מניבות.

קורס נדל"ן ויזמות
מהם תנאי הקבלה לקורס השקעות נדל"ן?

קורס השקעות נדל"ן אונליין מתקיים ללא תנאי קבלה! הקורס מתקיים במשך במשך חמישה עשר מפגשים בלבד. במהלך הקורס תקבלו ספר לימוד מקיף המכיל את כל מצגות הלימוד ואת חומרי העזר הנלווים.

הקורס שלנו בנוי במתכונת משולשת. בחלק הראשון תלמדו על כל התיאוריה הנדרש עבור השקעות נדל"ן. בחלק השני תלמדו על כל העסקאות המרכזיות בארץ ובחו"ל ועל היתרונות והחסרונות של כל עסקה. החלק השלישי והמרכזי של הקורס הוא החלק הפרקטי בו ניישם הלכה למעשה את החומר שנלמד בשני החלקים הקודמים.

אז איך נרשמים לקורס השקעות נדל"ן?

מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה.

דילוג לתוכן