קורס נדל"ן למתחילים

עולם הנדל"ן מתאושש במהירות לאחר המשבר של שנות הקורונה. בהתאם לכך, מחירי הדירות נמצאים שוב במגמת עלייה, והביקוש רק הולך וגובר מדי חודש בחודשו. קורס נדל"ן דיגיטלי למתחילים מיועד עבור אנשים שמעוניינים להשקיע בעצמם או לייעץ לאחרים. הקורס מתאים במיוחד לאנשים בלי רקע בעולם הנדל"ן, המעוניינים לדעת איך הדברים עובדים בפועל.

במהלך קורס תיווך נדלן אונליין תלמדו איך לחפש את הדירה המתאימה עבורכם בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, תרכשו ידע מקצועי בנוגע לכל דרכי המימון האפשריות, ותלמדו איך לאתר דירות במחיר נמוך ממחיר השוק. כמו כן, תרכשו ידע בנוגע לכל סוגי העסקאות המתקיימות כיום בשוק, כולל התייחסות מיוחדת לנדל"ן יזמי. קורס השקעות נדל"ן הוא ההזדמנות שלכם להיכנס לאחד מתחומי ההשקעות הבטוחים ביותר בדרך אל העסקה הראשונה.

קורס נדל"ן למתחילים
קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר

קורס השקעות נדל"ן מומלץ במכללה שלנו בנוי במתכונת משולשת. בחלק הראשון אנחנו מתמקדים בפן התיאורטי של התחום, ובכל מערכת המושגים הנדרשת להבנת הנושא. בחלק השני נעבור על כל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק. בחלקו השלישי של הקורס נתמקד במעבר מתיאוריה לפרקטיקה ונרכוש כלים מעשיים להשקעות מניבות. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח עם נסיון רב שנים בעולם הנדל"ן.

הכשרה עבור הבחינה בדיני מתווכים במקרקעין

בתחום הנדל"ן אנחנו מלמדים עוד קורס מקצועי, המיועד עבור אנשים המעוניינים לעבוד בתיווך נדל"ן. אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו למבחן הנדרש עבור ההסמכה בדיני מתווכחים במקרקעין. הלימודים בתחום כוללים את כל החומר הנדרש עבור הבחינה, כולל התמקדות בפן הפרקטי של המקצוע.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל ההכשרות והקורסים שלנו בתחום הנדל"ן? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן