קורס נדל"ן מחיר

קורס השקעות נדל"ן באינטרנט במכללת אורין שפלטר מקנה למשתתפים בו ידע תיאורטי נרחב וסט כלים מעשי ועדכני לזיהוי, הבנה וביצוע של עסקאות נדל"ן בארץ ובעולם. הקורס מיועד עבור כל אחד מכם שמעוניין להכיר את התחום, לצורך השקעה פרטית, פרויקט יזמי או כל צורך אחר כנדרש. במהלך הלימודים נעבור על כל התיאוריה הנדרשת לצורך הכרת התחום, ונלמד את כל המושגים החשובים בעולם הנדל"ן. כמו כן, נתמקד בכל סוגי העסקאות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן, אקזיט, נדל"ן יזמי, נדל"ן מניב ומלונאות ועוד עסקאות רבות נוספות. הלימודים שלנו כוללים גם את כל הנושאים הנדרשים להבנת התחום כגון התחום המשפטי וכל הנושא של משכנתאות.

המחיר עבור קורס השקעות נדל"ן משתנה בהתאם לפורמט הלימודים פרונטלי או דיגיטלי. לקבלת הצעת מחיר מדויקת, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס נדל"ן מחיר
קורס השקעות נדל"ן תנאי קבלה ומתכונת הלימודים

קורס השקעות נדל"ן מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, אין צורך בפסיכומטרי לצורך הרשמה ללימודים. הקורס מונה חמישה עשר מפגשים, בני שלוש שעות לימוד מלאות, סך הכל ארבעים וחמש שעות לימוד. במסגרת הקורס תקבלו ספר לימוד מקיף המכיל את כל החומר התיאורטי הנדרש כולל מצגות וחומרי עזר רבים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה פרקטית להשקעות מניבות, ולהקנות לכם כלים לזיהוי של עסקאות מתאימות עבורכם, בהתאם לסכום ההתחלתי העומד לפניכם כמשקיעים.

אז איך נרשמים?

רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס ועל מועדי ההרשמה? מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן