קורס נדל"ן מסחרי

מעוניינים להתמחות בנדל"ן מסחרי? אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת הוא באמצעות קורס בסיסי בהשקעות נדל"ן. במהלך קורס השקעות המתקיים במכללת אורין שפלטר, נעבור אתכם על כל אפשרויות ההשקעה בתחום ונתמקד גם בנדל"ן מסחרי. השקעות בנדל"ן מסחרי כוללות עסקאות שאינן מיועדות למגורים או אינן שייכות לשטחי ציבור, בעיקר משרדים וחנויות למכירה.

הקורס שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים מתחום הנדל"ן ותחומים נוספים. כל המרצים שלנו הם אנשים שבאים מן השטח עם נסיון רב שנים בהוראה. קהל היעד של הקורס הוא כל מי שמתעניין בהשקעות נדל"ן, לטובת פיתוח אישי או מקצועי או למען פרויקט יזמי. הקורס מיועד גם עבור אנשים שמעוניינים לייעץ לאנשים אחרים בנוגע להשקעות הכדאיות עבורם.

איך הופכים לסוכן נדלן?
מבנה הקורס ופרטים נוספים על ההרשמה

קורס השקעות בשוק ההון מונה חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות לימוד מלאות למפגש, והוא בנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון של הקורס נכיר את כל התיאוריה ואת כל המושגים הנדרשים לצורך עבודה בתחום. בחלק השני של הקורס נעבור על כל סוגי העסקאות בתחום הנדל"ן, נכיר את האופי של כל עסקה ואת רמת הסיכון ונרחיב את היריעה לעסקאות נדל"ן בחו"ל. בחלקו השלישי של הקורס נעבור מהחלק התיאורטי לחלק הפרקטי ונלמד הלכה למעשה, איך ליישם את כל הכלים שרכשתם במהלך הלימודים.

המטרה שלנו היא שכל אחד מכם ימצא את אפיק ההשקעות המתאים ביותר לאופי שלו כמשקיע ולכסף הפנוי שברשותו. ישנם משקיעים סולידיים וישנם כאלו שאוהבים לקחת סיכונים, הלימודים אצלנו מתאימים עבור כולם!

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים? רוצים להירשם לקורס שלנו בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן