קורס ניהול השקעות

קורס ניהול השקעות מכין אתכם לאחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק ההון. מנהלי תיקי השקעות עובדים במסגרת הבנקים, חברות הביטוח או כעצמאים ונדרשים להכשרה מטעם הרשות לניירות ערך. לימודי ניהול תיקי השקעות כוללים הכנה מקיפה לארבעת המבחנים במקצועות היסוד, ולשני המבחנים המקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של תשעה חודשים. 

מנהלי תיקי השקעות פועלים בחשבון הלקוח, מטעם ייפוי כוח שהוא מעניק להם. יש להם שיקול דעת מלא בגבולות שהלקוח הגדיר בנוגע לכל תיקי ההשקעות. הם מבצעים את הפעולות הנדרשות ואת ההשקעות המתאימות, בשביל למקסם את הרווחים עבור הלקוחות. 

המסלול שלנו במכללת אורין שפלטר הוא עם שעות הלימוד הרבות ביותר מבין המסלולים המוצעים עבורכם במכללות השונות. אצלנו תלמדו במסלול בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים מועברים על ידי טובי המרצים בארץ, מרצי המכללה ואנשי מקצוע מעולים הבאים מעולם ההשקעות בשוק ההון. 

קורס ניהול השקעות

קורסים נוספים והכשרות בשוק ההון

הכשרות נוספות קצרות יותר בשוק ההון כוללות ייעוץ ושיווק. יועצי השקעות ומשווקים נדרשים לעשות חמישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. היועצים והמשווקים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. יועצים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ואין להם זיקה למוצר פיננסי ספציפי, המשווקים עובדים בבתי השקעות והם משווקים את המוצרים של מקום עבודתם. לאחר סיום ההכשרה תוכלו להתחיל מיידית לעבוד בתחום.

בסיום קורס ייעוץ השקעות אצלנו במכללה אנחנו מציעים לכם משרות שוות באתר שלנו. המשרות שלנו מתעדכנות באופן שוטף ומקנות לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בשוק העבודה. 

רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים  שלנו. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה. אל תהססו לפנות אלינו בטלפון או לקבוע פגישת ייעוץ. 

דילוג לתוכן